Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1087472

Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije


Škojo, Tihana
Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području Zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. str. 90-92 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1087472 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije
(Student Readiness for a New Educational Reality with an Emphasis on Modernizing Music Education by Using ICT)

Autori
Škojo, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području Zbornik sažetaka / Škojo, Tihana - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020, 90-92

ISBN
978-953-8181-30-6

Skup
3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području

Mjesto i datum
Osijek, 23.-24.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Informacijsko-komunikacijska tehnologija, glazbena nastava, studenti Glazbene pedagogije, nastavničke kompetencije, nastava na daljinu
(ICT, music teaching, music pedagogy students, teaching competencies, distance learning)

Sažetak
Iako je uporaba medija od samih početaka nastavne implementacije, sukladno prirodi predmeta, sastavni dio nastave glazbe, nova obrazovna stvarnost, uspostavljena zbog pandemije, otvorila je izazovno obrazovno poglavlje u kojemu informacijsko-komunikacijske kompetencije nastavnika imaju presudnu ulogu u realizaciji nastave. U radu su prikazane mogućnosti i načini uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologija u glazbenoj nastavi, a kroz provedeno kvalitativno istraživanje – polustrukturirani intervju sa studentima diplomskoga sveučilišnoga studija Glazbene pedagogije Akademije za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku – iznose se i analiziraju stavovi studenata, budućih nastavnika, o njihovoj spremnosti za skore profesionalne izazove s naglaskom na kompetencije za korištenje informacijsko- komunikacijskih tehnologija u nastavi, zatim o važnosti suvremenih medija za oblikovanje glazbene nastave, o implementaciji društvenih medija u nastavu te iskustvu koje im je donijela nastava na daljinu. Iz rezultata je istraživanja, uz poneki osjećaj manjka praktičnoga iskustva, razvidno povjerenje studenata u vlastite stručne, pedagoške kompetencije te one povezane s informacijsko- komunikacijskim tehnologijama, kao i u spremnost za nastavnički posao. Naglašena je važnost suvremenih medija u nastavnoj realizaciji te su istaknute brojne mogućnosti implementacije digitalnih alata, aplikacija, glazbene obrazovne tehnologije, ali i platformi društvenih medija pomoću kojih nastavnici mogu aktivno surađivati s učenicima i izvan učionice. Ostvarenim su iskustvom nastave na daljinu i susretanjem s novim obrazovnim zahtjevima studenti u potpunosti aktualizirali potrebu i važnost stalnoga rada na osnaživanju svojega znanja kako bi uspješno mogli odgovoriti na brojne izazove, ponekad u potpunosti nepredvidljive, a koji ih čekaju tijekom profesionalnoga života.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Škojo, Tihana
Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području Zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, 2020. str. 90-92 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Škojo, T. (2020) Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije. U: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području Zbornik sažetaka.
@article{article, author = {\v{S}kojo, T.}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2020}, pages = {90-92}, keywords = {Informacijsko-komunikacijska tehnologija, glazbena nastava, studenti Glazbene pedagogije, nastavni\v{c}ke kompetencije, nastava na daljinu}, isbn = {978-953-8181-30-6}, title = {Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja kori\v{s}tenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije}, keyword = {Informacijsko-komunikacijska tehnologija, glazbena nastava, studenti Glazbene pedagogije, nastavni\v{c}ke kompetencije, nastava na daljinu}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@article{article, author = {\v{S}kojo, T.}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2020}, pages = {90-92}, keywords = {ICT, music teaching, music pedagogy students, teaching competencies, distance learning}, isbn = {978-953-8181-30-6}, title = {Student Readiness for a New Educational Reality with an Emphasis on Modernizing Music Education by Using ICT}, keyword = {ICT, music teaching, music pedagogy students, teaching competencies, distance learning}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font