Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije (CROSBI ID 695442)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Škojo, Tihana Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području Zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 90-92

Podaci o odgovornosti

Škojo, Tihana

hrvatski

Spremnost studenata za novu obrazovnu stvarnost s naglaskom na osuvremenjivanje glazbenog obrazovanja korištenjem informacijsko- komunikacijske tehnologije

Iako je uporaba medija od samih početaka nastavne implementacije, sukladno prirodi predmeta, sastavni dio nastave glazbe, nova obrazovna stvarnost, uspostavljena zbog pandemije, otvorila je izazovno obrazovno poglavlje u kojemu informacijsko-komunikacijske kompetencije nastavnika imaju presudnu ulogu u realizaciji nastave. U radu su prikazane mogućnosti i načini uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologija u glazbenoj nastavi, a kroz provedeno kvalitativno istraživanje – polustrukturirani intervju sa studentima diplomskoga sveučilišnoga studija Glazbene pedagogije Akademije za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku – iznose se i analiziraju stavovi studenata, budućih nastavnika, o njihovoj spremnosti za skore profesionalne izazove s naglaskom na kompetencije za korištenje informacijsko- komunikacijskih tehnologija u nastavi, zatim o važnosti suvremenih medija za oblikovanje glazbene nastave, o implementaciji društvenih medija u nastavu te iskustvu koje im je donijela nastava na daljinu. Iz rezultata je istraživanja, uz poneki osjećaj manjka praktičnoga iskustva, razvidno povjerenje studenata u vlastite stručne, pedagoške kompetencije te one povezane s informacijsko- komunikacijskim tehnologijama, kao i u spremnost za nastavnički posao. Naglašena je važnost suvremenih medija u nastavnoj realizaciji te su istaknute brojne mogućnosti implementacije digitalnih alata, aplikacija, glazbene obrazovne tehnologije, ali i platformi društvenih medija pomoću kojih nastavnici mogu aktivno surađivati s učenicima i izvan učionice. Ostvarenim su iskustvom nastave na daljinu i susretanjem s novim obrazovnim zahtjevima studenti u potpunosti aktualizirali potrebu i važnost stalnoga rada na osnaživanju svojega znanja kako bi uspješno mogli odgovoriti na brojne izazove, ponekad u potpunosti nepredvidljive, a koji ih čekaju tijekom profesionalnoga života.

Informacijsko-komunikacijska tehnologija, glazbena nastava, studenti Glazbene pedagogije, nastavničke kompetencije, nastava na daljinu

nije evidentirano

engleski

Student Readiness for a New Educational Reality with an Emphasis on Modernizing Music Education by Using ICT

nije evidentirano

ICT, music teaching, music pedagogy students, teaching competencies, distance learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

90-92.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području Zbornik sažetaka

Škojo, Tihana

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-30-6

Podaci o skupu

3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts

predavanje

23.10.2020-24.10.2020

Osijek, Hrvatska ; online

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Pedagogija

Poveznice