Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Budućnost sporta-hoće li digitalna tehnologija revolucionarizirati sport kakvog poznajemo? (CROSBI ID 695430)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Betlehem, Ruben ; Barić, Renata ; Šain, David ; Rakipović, Elvir ; Rado, Ivan Budućnost sporta-hoće li digitalna tehnologija revolucionarizirati sport kakvog poznajemo? // 27. godišnja konferencija hrvstakih psihologa: Psihologija i digitalni svijet- sažetci priopćenja / Šincek, Daniela ; Rudolfi, Nelija ; Penezić, Zvjezdan (ur.). Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2019. str. 190-190

Podaci o odgovornosti

Betlehem, Ruben ; Barić, Renata ; Šain, David ; Rakipović, Elvir ; Rado, Ivan

hrvatski

Budućnost sporta-hoće li digitalna tehnologija revolucionarizirati sport kakvog poznajemo?

Ubrzani razvoj digitalne tehnologije otvorio je vrata novim mogućnostima i trendovima u području sportske psihologije. Korištenje uređaja virtualne stvarnosti, virtualnih simulacija (poput Zwift- a) i biofeedbacka imaju sve veću upotrebnu vrijednost kako u profesionalnom, tako i u rekreativnom sportu. Paralelno s time, enorman uspon industrije video igara doveo je do popularizacije potpuno novog oblika natjecanja - eSportsa (kompetitivno igranje video igara). Koliko je eSports popularan govore i podaci da je 2018. godine svjetsko prvenstvo u igri League of Legends pratilo više od 200 milijuna ljudi, čime je postalo jedno od najgledanijih sportskih događaja te godine, a nagradni fond pojedinih eSports turnira nadmašuje iznose većine tradicionalnih sportova. Međutim, kao i kod tradicionalnih sportova, kompetitivnost na svjetskoj razini u eSports-u podrazumijeva višesatne treninge, konstantan rad sa stručnim timovima te intenzivne mentalne i kondicijske pripreme. Zbog ovakve razina profesionalizma došlo je do inicijacije da se eSports kategorizira kao općeprihvaćena sportska disciplina, ali razmatra se i mogućnost uvrštavanja eSportsa kao službene discipline na Olimpijskim igrama. Cilj ovog okruglog stola je analizirati psihofizičke zahtjeve pojedinih sportova, spomenuti pozitivne učinke sporta na opće tjelesno i mentalno zdravlje te raspraviti o mogućnostima implementacije suvremenih tehnologija u psihologiji sporta. Nadalje, usporedit će se glavne sličnosti, ali i razlike između tradicionalnih i elektroničkih sportova te će se raspraviti o problematici kategorizacije eSportsa kao službene olimpijske discipline. Zaključno, sudionici okruglog stola pokušat će odgovoriti na pitanje koliko se sport vremenom mijenja i hoće li digitalna tehnologija revolucionarizirati i definirati budućnost sporta.

psihologija sporta, eSports, veslanje, trčanje

nije evidentirano

engleski

Future of sport- will digital technology revolutionise sport as we know it?

nije evidentirano

sport psychology, eSports, rowing, running

nije evidentirano

Podaci o prilogu

190-190.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

27. godišnja konferencija hrvstakih psihologa: Psihologija i digitalni svijet- sažetci priopćenja

Šincek, Daniela ; Rudolfi, Nelija ; Penezić, Zvjezdan

Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD)

978-953-55079-9-4

Podaci o skupu

27. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa - "Psihologija i digitalni svijet"

predavanje

06.11.2019-09.11.2019

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija, Psihologija