Analiza performansi zrakoplova u penjanju primjenom metode ukupne energije (CROSBI ID 436257)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vidović, Ivan
Vrdoljak, Milan
hrvatski
Analiza performansi zrakoplova u penjanju primjenom metode ukupne energije
Tema ovog završnog rada je analiza i usporedba performansi zrakoplova u penjanju primjenom metode ukupne energije. Promatrat će se zrakoplovi koji prema karakteristikama nalikuju MiG-21bis i F-16 Block52. Na početku su izračunate sve karakteristike otpora za MiG-21 sa raketama i bez njih, kao i za F-16 sa raketama. Nakon čega se računaju karakteristike pogona. Pomoću sile pogona i otpora prikazana su područja mogućeg leta na različitim visinama, u kojima pogonska sila nadjačava otpor. Koristeći navedene sile izračunava se višak snage, kao bitan faktor određivanja vremena trajanja leta. Zrakoplovi se promatraju kao središte mase koje ima sve izračunate karakteristike. Primjenom metode ukupne energije određuju se režimi koji daju minimalno vrijeme trajanja leta. Na temelju dobivenih rezultata, uspoređuju se zrakoplovi i analizira se prednost jednoga u odnosu na drugi i obrnuto.
metoda ukupne energije, minimalno vrijeme penjanja, energetska visina, borbeni zrakoplov
nije evidentirano
engleski
Analysis of Aircraft Performance in Climb With Application of Total Energy Method
nije evidentirano
total energy method, minimal climb time, energy height, fighter aircraft
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
01.03.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet strojarstva i brodogradnje
Zagreb