Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Između teorije i prakse - izazovi obrazovanja odgajatelja (CROSBI ID 695392)

Prilog sa skupa u zborniku | prošireni sažetak izlaganja sa skupa

Somolanji Tokić, Ida Između teorije i prakse - izazovi obrazovanja odgajatelja // Stručno-znanstvena online konferencija: Zakonski akti i aktualna praksa sustava ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja. Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2020. str. 14-16

Podaci o odgovornosti

Somolanji Tokić, Ida

hrvatski

Između teorije i prakse - izazovi obrazovanja odgajatelja

Predavanjem se ukazalo na izazove obrazovanja budućih odgajatelja, izazove koji izlaze iz okvira visokoškolskog obrazovanja te zahvaćaju sve sustave koji direktno ili indirektno sudjeluju u procesu obrazovanja budućih odgajatelja. Predložene su smjernice u smislu preuzimanja odgovornosti za vlastito djelovanje, usuglašavanja oko temeljnih teorijskih postavki pedagogije ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, uvažavanja kvalitetnih primjera prakse te njegovanja kulture znanja i izvrsnosti kao vrijednosti usađene u profesionalni identitet odgajatelja.

obrazovanje odgajatelja, odgovornost, usuglašavanje, kultura znanja

nije evidentirano

engleski

Between theory and practice - challenges of initial ECEC teacher education

nije evidentirano

initial ECEC education, shared responsibility, culture of knowledge

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-16.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stručno-znanstvena online konferencija: Zakonski akti i aktualna praksa sustava ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

Podaci o skupu

Stručno-znanstveni skup Zakonski akti i aktualna praksa sustava ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja

ostalo

10.10.2020-10.10.2020

online

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija