Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu (CROSBI ID 695391)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Somolanji Tokić, Ida Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove On-line, 22.10.2020-23.10.2020

Podaci o odgovornosti

Somolanji Tokić, Ida

hrvatski

Od dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu

Kroz predavanje nastojalo se dekonstruirati pojam spremnosti djeteta za školu te ulogu pedagoga preusmjeriti s postupka dijagnosticiranja na proces sukonstrukcije.

slika o djetetu, kontinuitet, procjena, dokumentiranje, akcijsko istraživanje

Predavanje održano u sklopu Državnog stručnog skupa za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske

engleski

From diagnosing to co-construction - the role of a pedagogue during the transition from kindergarten to primary school

nije evidentirano

image of a child, continuity, assessment, documentation, action research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove

ostalo

22.10.2020-23.10.2020

On-line

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija