Uloga kompleksnosti u funkcioniranju organizacijskih kupovnih centara (CROSBI ID 284796)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Juras, Ana
hrvatski
Uloga kompleksnosti u funkcioniranju organizacijskih kupovnih centara
Razumijevanje ponašanja organizacijskog kupca je tema koja već desetljećima zaokuplja pažnju istraživača u okviru grana marketinga i organizacije i upravljanja. Uloga kompleksnosti, kao fenomena koji se javlja kada se neki sustav po svojim karakteristikama, (strukturalnim, ponašajnim, …) nalazi između entropije i kaosa, je veoma malo izučavana općenito u funkcioniranju organizacijskih sustava, a posebice u funkcioniranju onih organizacijskih sustava koji su prvenstveno neformalne naravi. Ekstenzivnim proučavanjem najznačajnijih teorijskih dostignuća vezanih uz ulogu kompleksnosti u funkcioniranju organizacijskih kupovnih centara, kao organizacijskih sustava neformalne naravi, ovaj rad je, pored sistematične organizacije i eksplikacije spomenutih, najznačajnijih teorijskih dostignuća, ponudio brojne vrijedne i zanimljive uvide i zaključke, kako afirmativne i kritičke naravi, tako i one koji spadaju u domenu analize i sinteze. Tako se kao najvažniji zaključak cijelog rada ističe postojanje dvaju suprotstavljenih gledišta na odnos strukture i ponašanja organizacijskog centra i pripadajuće razine kompleksnosti, razlog čemu autor nalazi u kompleksnosti zadataka u procesu kupovine i nesigurnosti po pitanju obilježja proizvoda koji je predmetom kupnje.
ponašanje organizacijskog kupca, kupovni centri, organizacijska kompleksnost, struktura kupovnog centra
nije evidentirano
engleski
The role of complexity in functioning of organizational buying centers
nije evidentirano
ponašanje organizacijskog kupca, kupovni centri, organizacijska kompleksnost, struktura kupovnog centra
nije evidentirano