Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga kompleksnosti u funkcioniranju organizacijskih kupovnih centara (CROSBI ID 284796)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Juras, Ana Uloga kompleksnosti u funkcioniranju organizacijskih kupovnih centara // BH ekonomski forum, 5 (2013), 109-123

Podaci o odgovornosti

Juras, Ana

hrvatski

Uloga kompleksnosti u funkcioniranju organizacijskih kupovnih centara

Razumijevanje ponašanja organizacijskog kupca je tema koja već desetljećima zaokuplja pažnju istraživača u okviru grana marketinga i organizacije i upravljanja. Uloga kompleksnosti, kao fenomena koji se javlja kada se neki sustav po svojim karakteristikama, (strukturalnim, ponašajnim, …) nalazi između entropije i kaosa, je veoma malo izučavana općenito u funkcioniranju organizacijskih sustava, a posebice u funkcioniranju onih organizacijskih sustava koji su prvenstveno neformalne naravi. Ekstenzivnim proučavanjem najznačajnijih teorijskih dostignuća vezanih uz ulogu kompleksnosti u funkcioniranju organizacijskih kupovnih centara, kao organizacijskih sustava neformalne naravi, ovaj rad je, pored sistematične organizacije i eksplikacije spomenutih, najznačajnijih teorijskih dostignuća, ponudio brojne vrijedne i zanimljive uvide i zaključke, kako afirmativne i kritičke naravi, tako i one koji spadaju u domenu analize i sinteze. Tako se kao najvažniji zaključak cijelog rada ističe postojanje dvaju suprotstavljenih gledišta na odnos strukture i ponašanja organizacijskog centra i pripadajuće razine kompleksnosti, razlog čemu autor nalazi u kompleksnosti zadataka u procesu kupovine i nesigurnosti po pitanju obilježja proizvoda koji je predmetom kupnje.

ponašanje organizacijskog kupca, kupovni centri, organizacijska kompleksnost, struktura kupovnog centra

nije evidentirano

engleski

The role of complexity in functioning of organizational buying centers

nije evidentirano

ponašanje organizacijskog kupca, kupovni centri, organizacijska kompleksnost, struktura kupovnog centra

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5

2013.

109-123

objavljeno

1986-681X

Povezanost rada

Ekonomija