Pregled bibliografske jedinice broj: 1087219
Kurikulum za razvoj temeljnih digitalnih, matematičkih i čitalačkih vještina odraslih: Temeljne vještine funkcionalne pismenosti
Kurikulum za razvoj temeljnih digitalnih, matematičkih i čitalačkih vještina odraslih: Temeljne vještine funkcionalne pismenosti, 2019. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 1087219 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum za razvoj temeljnih digitalnih,
matematičkih i čitalačkih vještina odraslih:
Temeljne vještine funkcionalne pismenosti
(Curriculum for the development of basic
digital, mathematical and reading skill of
adults: basic skills of functional literacy)
Autori
Žiljak, Tihomir ; Lapat, Goran ; Rajić, Višnja ; Pavić, Dario ; Černja, Iva ; Kelava, Mihaela ; Kličinović, Josip ; Lončar, Ingrid ; Kulušić, Đurđa ; Češi, Marijana ; Kovčalija, Dragica
Izvornik
Hrvatski
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2019
Ključne riječi
temeljne vještine ; obrazovanje odraslih ; funkcionalna pismenost
(basic skills ; adult education ; functional literacy)
Sažetak
Ovaj rad predlaže novi model obrazovanja odraslih na temelju kompetencijskog modela i predlaže kurikulume za razvoj digitalne, matematičke i čitalačke pismenosti. Rad donosi i rezultate istraživanja digitalnih vještina polaznika obrazovanja odraslih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb,
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Marijana Češi
(autor)
Višnja Rajić
(autor)
Iva Černja Rajter
(autor)
Goran Lapat
(autor)
Tihomir Žiljak
(autor)
Dario Pavić
(autor)