PRIMJENA NAPREDNIH NASTAVNIH MODELA U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE (CROSBI ID 436247)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rozga, Antonija
Marangunić, Nikola ; Alajbeg, Anna
hrvatski
PRIMJENA NAPREDNIH NASTAVNIH MODELA U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
Cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti i objasniti primjenu naprednih nastavnih modela kod nastavnika Tehničke kulture u osnovnim školama, te njihovu zastupljenost u nastavnim sadržajima. Sastavljen je online upitnik čije je ispunjavanje bilo anonimno i kojeg su ispunjavali nastavnici Tehničke kulture. Upitnik se sastojao od 23 čestice iz četiri kategorije: opći podaci o nastavniku, formalno obrazovanje, uvjeti na radnom mjestu i napredni modeli nastave. U istraživanju je sudjelovalo 38 ispitanika. Dobivenim rezultatima utvrđeno je da je većina nastavnika upoznata s naprednim modelima nastave, ali što se tiče korištenja istih pokazalo se da ih nastavnici ne koriste često zbog toga što to zahtijeva više vremena za pripremu i organizaciju. Nastavnici smatraju da se svi napredni modeli mogu primijeniti u nastavnim sadržajima Tehničke kulture, ali u nastavnim sadržajima u udžbenicima se ne potiču napredni modeli niti kritičko mišljenje, nego činjenično znanje.
napredni nastavni modeli, projektna nastava, problemska nastava, obrnuta učionica, interaktivna nastava, timska nastava
nije evidentirano
engleski
APPLICATION OF ADVANCED TEACHING MODELS IN TECHNICAL CULTURE TEACHING
nije evidentirano
advanced teaching models, project-based learning, problem-based learning, flipped classroom, interactive teaching, team teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
90
29.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split