MODELI SUVREMENOG POUČAVANJA U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE (CROSBI ID 436246)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kozina, Martina
Marangunić, Nikola ; Alajbeg, Anna
hrvatski
MODELI SUVREMENOG POUČAVANJA U NASTAVI TEHNIČKE KULTURE
Cilj ovoga rada bio je ispitati i objasniti koliko su suvremeni oblici poučavanja korišteni pri poučavanju nastave Tehničke kulture u osnovnim školama. Za potrebe istraživanja sastavljen je on-line upitnik koji sadržava devet pitanja zatvorenog tipa koja su podijeljena na dva dijela. Prvi dio upitnika odnosi se na socioekonomska pitanja (dob, spol, godine) i pitanja o radnom mjestu nastavnika (u kojoj školi rade, godine radnog staža, koliko su zadovoljni poslom), dok se drugi dio upitnika odnosio na pitanja o svakom suvremenom modelu zasebno (učinkovitost određenog modela u nastavi Tehničke kulture, na koji način primjenjuju taj model). On-line upitniku pristupilo je 36 ispitanika. Istraživanje je bilo anonimno. Dobivenim rezultatima se pokazalo da su nastavnici koji su koristili suvremene modele tijekom svoga rada zadovoljni i da učenici kroz takve modele bolje usvajaju nastavni sadržaj. Veći broj nastavnika koristi suvremene modele tijekom poučavanja Tehničke kulture od kojih su najzastupljeniji timska i projektna nastava.
suvremena nastava, timska nastava, obrnuta nastava, integrativna, konstruktivistička i projektna nastava
nije evidentirano
engleski
MODELS OF MODERN TEACHING IN THE TEACHING OF TECHNICAL CULTURE
nije evidentirano
contemporary teaching, team teaching, flipped classroom, integrative, constructivist and project teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
15.10.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split