Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa studentima kao nadopuna nastave u učionici (CROSBI ID 695350)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Begić, Amir „Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa studentima kao nadopuna nastave u učionici // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Škojo, Tihana (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 12-13

Podaci o odgovornosti

Begić, Amir

hrvatski

„Nešto drugačija“ nastava: izvanučionička nastava sa studentima kao nadopuna nastave u učionici

Suvremena nastava koja je usmjerena na studenta teži raznovrsnijim i učinkovitijim pristupima, metodama, nastavnim strategijama i oblicima nastave. Jedan od oblika nastave, koji je ujedno i poželjna nadopuna učioničke nastave, jest izvanučionička nastava. Svrha je međusobnog nadopunjavanja učioničke i izvanučioničke nastave kvalitetan odgojno- obrazovni proces. Osim toga izvanučionička nastava doprinosi razvijanju znanja i vještina na način koji obogaćuje svakodnevno iskustvo učenja u učionici. Rezultati nekih istraživanja ukazuju na to da je posjećivanje različitih mjesta pozitivno iskustvo za studente, ali i nastavnike i da takva iskustva potiču razvoj emocionalnih veza s onim sadržajima i aktivnostima koji se odvijaju u učionici. U ovom će radu, osim promišljanja o ulozi izvanučioničke nastave u nastavnom procesu na visokoškolskim ustanovama, biti prikazana izvanučionička nastava koja se izvodi u okviru kolegija Pedagogija na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku. Riječ je o posjetima sljedećim ustanovama u Osijeku: Centru za odgoj i obrazovanje „Ivan Štark“, Osječkom centru za inkluziju i Udruzi za terapiju i aktivnosti pomoću konja MOGU Osijek. Ujedno će biti govora i o iskustvima studenata i njihovu mišljenju o izvanučioničkoj nastavi koju su imali priliku polaziti.

izvanučionička nastava, kolegij Pedagogija, studenti, visokoškolske ustanove

nije evidentirano

engleski

“A little bit different” teaching: outdoor teaching as a supplement to classroom teaching

nije evidentirano

outdoor teaching, Pedagogy course, students, higher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

12-13.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području

Škojo, Tihana

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-30-6

Podaci o skupu

3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts

predavanje

23.10.2020-24.10.2020

Osijek, Hrvatska ; online

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija