Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Projektna metoda u sveučilišnoj nastavi glazbeno-pedagoških predmeta u skladu s paradigmom nastave usmjerene na studenta (CROSBI ID 695349)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna Projektna metoda u sveučilišnoj nastavi glazbeno-pedagoških predmeta u skladu s paradigmom nastave usmjerene na studenta // Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području / Škojo, Tihana (ur.). Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 102-103

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Projektna metoda u sveučilišnoj nastavi glazbeno-pedagoških predmeta u skladu s paradigmom nastave usmjerene na studenta

Visokoškolske ustanove trebale bi omogućiti organiziranje sveučilišne nastave u kojoj se studente potiče na preuzimanje aktivne uloge u procesu učenja, a to znači da bi danas dominantna paradigma poučavanja na visokoškolskim ustanovama trebala biti nastava usmjerena na studenta. Također bi vrednovanje i ocjenjivanje studenata trebali biti u skladu s paradigmom nastave usmjerene na studenta, a to znači da se vrednuje i ocjenjuje sam proces učenja, tj. aktivnost studenta, a ne isključivo usvojene činjenice ili gotov uradak koji je student ostvario. Nastava usmjerena na studenta nije još dovoljno prepoznata i prihvaćena u praksi sveučilišne nastave te je i dalje u velikoj mjeri zastupljena tradicionalna nastava, tj. nastava usmjerena na predmet, odnosno na nastavnika. Sveučilišni je nastavnik odgovoran za svoj nastavnički rad i permanentno usavršavanje u području nastavničkih kompetencija kako bi mogao odabrati i primijeniti odgovarajuće nastavne strategije, metode i postupke koji bi omogućili aktivno učenje studenata. Projektna je metoda u skladu sa zahtjevima paradigme nastave usmjerene na studenta i omogućuje iskustveno učenje. U ovom će se radu prikazati nekoliko primjera iz prakse u razdoblju od 2014. do 2019. godine, tj. realizacija projektne metode u sveučilišnoj nastavi glazbeno-pedagoških predmeta: Metodike nastave teorijskih glazbenih predmeta, Pedagoške prakse nastave teorijskih glazbenih predmeta, Metodike nastave glazbe općeobrazovnih škola i Metodike nastave glazbene kulture. Studenti studija Glazbena pedagogija i Učiteljskog studija u Osijeku bili su uključeni u pripremu i realizaciju glazbeno- pedagoških projekata pod sljedećim nazivima: Glazba i igra, Filmska glazba, Stvaralaštvo Franje Krežme kao doprinos „Europskoj godini kulturne baštine 2018.“, Tempo, Vrijeme i glazba, Božićnim pjesmama putujemo Hrvatskom, Sunce i glazba i Valovi u glazbi. Navedeni su projekti omogućili ostvarivanje zadanih ishoda učenja glazbeno-pedagoških predmeta sa svrhom razvijanja i stjecanja stručnih i nastavničkih kompetencija studenata

nastava glazbeno-pedagoških predmeta, nastava usmjerena na studenta, projektna metoda, studenti

nije evidentirano

engleski

Project method in university teaching of music- pedagogical subjects in accordance with the paradigm of student-centered teaching

nije evidentirano

eaching of music-pedagogical subjects, student-centered teaching, project method, students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

102-103.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području

Škojo, Tihana

Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-30-6

Podaci o skupu

3. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Inovativne metode poučavanja u umjetničkom području = 3rd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Innovative Methods of Teaching in Arts

predavanje

23.10.2020-24.10.2020

Osijek, Hrvatska ; online

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija