Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba (CROSBI ID 695333)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Mesarić, Sanja ; Gregurec, Iva Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba // Book of Papers - 5th International Scientific and Professional Conference / Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak Sizana, Cvetko, Ladislav (ur.). Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2020. str. 143-155

Podaci o odgovornosti

Mesarić, Sanja ; Gregurec, Iva

hrvatski

Utjecaj utjecajnih osoba na donošenje odluke o kupnji – viđenje hrvatskih utjecajnih osoba

Rast društvenih mreža sa sobom je otvorio mogućnosti brojnim pojedincima koji su uvidjeli njihov potencijal. Tako fenomen utjecajnog marketinga, iako relativno nov pojam u svijetu marketinga, zadnjih nekoliko godina dobiva na značenju te se sve češće uključuje u media planove poduzeća. Pojedince koji su svojim trudom i plasiranjem sadržaja na društvene mreže dobile i niz sljedbenika nad kojim imaju mogućnost „utjecanja“ primijetila su i brojna poduzeća koja su odlučila upravo pomoću njih postići svoje marketinške ciljeve. Koliko ti pojedinci, nazivani i utjecajne osobe (engl. influenceri), zbilja mogu utjecati na kupce pitanje je koje je postavljeno prilikom pisanja ovog rada. Rad pruža teorijsku osnovu o pojmu utjecajnog marketinga kao i prikaz kvalitativnog istraživanja provedenog na utjecajnim osobama u Republici Hrvatskoj, sve kako bi se došlo do odgovora u kojoj mjeri oni utječu na kupovne odluke njihovih pratitelja te u kojoj fazi procesa donošenja odluke o kupnji je taj utjecaj najveći.

digitalni marketing ; društvene mreže ; utjecajni marketing ; utjecajna osoba

nije evidentirano

engleski

Influence of influencers on purchasing decision making process - perception of Croatian influencers

nije evidentirano

digitalni marketing ; društvene mreže ; utjecajni marketing ; utjecajna osoba

nije evidentirano

Podaci o prilogu

143-155.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Book of Papers - 5th International Scientific and Professional Conference

Gregurec, Iva ; Kovšca, Vladimir ; Keglević Kozjak Sizana, Cvetko, Ladislav

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)

2459-7953

Podaci o skupu

5th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2020)

predavanje

23.10.2020-23.10.2020

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice