Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke (CROSBI ID 695228)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Radek, Izidora ; Sobočan, Martina Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke // Od teorije do prakse u jeziku struke (Zbornik radova) / Cigan, Vesna ; Krakić, Ana-Marija ; Omrčen, Darija (ur.). 2019. str. 228-242

Podaci o odgovornosti

Radek, Izidora ; Sobočan, Martina

hrvatski

Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke

Potrebe tržišta rada za znanjem stranoga jezika iz godine u godinu postaju sve veće, teži se izvrsnosti u poznavanju općega jezika, ali i stranoga jezika struke, pogotovo kod visokoobrazovanih zaposlenika. Studenti stječu znanja iz stranoga jezika struke na visokoškolskoj ustanovi, a ovaj rad analizira status predmeta unutar ustanove i opterećenost nastavnika kako bi usporedili opravdanost očekivanja poslodavca i realni uvjeti u kojima se predmet izvodi. Mjerni instrument analize statusa predmeta i opterećenosti nastavnika bio je anketni upitnik, a ispitani su stavovi 70 članova Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama. Cilj je istraživanja potvrda hipoteze da nerazumijevanje i marginalizacija stranoga jezika struke mogu izazvati subjektivni osjećaj nezadovoljstva nastavnika, ali i otežane uvjete napredovanja. Velike grupe studenata, nedovoljna satnica i raznovrsni stupnjevi znanja unutar pojedine grupe objektivni su čimbenici koji otežavaju ostvarivost ishoda učenja, a dodatna zaduženja, koja često nisu povezana s opisom radnoga mjesta nastavnika jezika struke imaju veliki utjecaj na subjektivni osjećaj zadovoljstva radnim mjestom.

Anketni upitnik ; Opterećenost ; Osjećaj zadovoljstva ; Status predmeta ; Strani jezik struke

nije evidentirano

engleski

LSP Courses at Higher Education Institutions and LSP Teachers' Work Overload

nije evidentirano

contentment ; course status ; LSP ; questionnaire ; work overload

nije evidentirano

Podaci o prilogu

228-242.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Od teorije do prakse u jeziku struke

Cigan, Vesna ; Krakić, Ana-Marija ; Omrčen, Darija

Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama

1849-9279

Podaci o skupu

IV. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = IV. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke

predavanje

21.02.2019-23.02.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija

Poveznice