Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke (CROSBI ID 695228)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Radek, Izidora ; Sobočan, Martina
hrvatski
Položaj predmeta Strani jezik struke na visokoškolskim ustanovama i opterećenost nastavnika stranoga jezika struke
Potrebe tržišta rada za znanjem stranoga jezika iz godine u godinu postaju sve veće, teži se izvrsnosti u poznavanju općega jezika, ali i stranoga jezika struke, pogotovo kod visokoobrazovanih zaposlenika. Studenti stječu znanja iz stranoga jezika struke na visokoškolskoj ustanovi, a ovaj rad analizira status predmeta unutar ustanove i opterećenost nastavnika kako bi usporedili opravdanost očekivanja poslodavca i realni uvjeti u kojima se predmet izvodi. Mjerni instrument analize statusa predmeta i opterećenosti nastavnika bio je anketni upitnik, a ispitani su stavovi 70 članova Udruge nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama. Cilj je istraživanja potvrda hipoteze da nerazumijevanje i marginalizacija stranoga jezika struke mogu izazvati subjektivni osjećaj nezadovoljstva nastavnika, ali i otežane uvjete napredovanja. Velike grupe studenata, nedovoljna satnica i raznovrsni stupnjevi znanja unutar pojedine grupe objektivni su čimbenici koji otežavaju ostvarivost ishoda učenja, a dodatna zaduženja, koja često nisu povezana s opisom radnoga mjesta nastavnika jezika struke imaju veliki utjecaj na subjektivni osjećaj zadovoljstva radnim mjestom.
Anketni upitnik ; Opterećenost ; Osjećaj zadovoljstva ; Status predmeta ; Strani jezik struke
nije evidentirano
engleski
LSP Courses at Higher Education Institutions and LSP Teachers' Work Overload
nije evidentirano
contentment ; course status ; LSP ; questionnaire ; work overload
nije evidentirano
Podaci o prilogu
228-242.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Od teorije do prakse u jeziku struke
Cigan, Vesna ; Krakić, Ana-Marija ; Omrčen, Darija
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama
1849-9279
Podaci o skupu
IV. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = IV. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke
predavanje
21.02.2019-23.02.2019
Zagreb, Hrvatska