Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Drama u nastavi engleskog jezika (CROSBI ID 284563)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Matekalo, Ivana ; Kovač, Mirjana Matea ; Sarić, Ana Drama u nastavi engleskog jezika // Odgojno-obrazovne teme, 3 (2020), 5; 25-40

Podaci o odgovornosti

Matekalo, Ivana ; Kovač, Mirjana Matea ; Sarić, Ana

hrvatski

Drama u nastavi engleskog jezika

Drama je prepoznata kao važno i učinkovito sredstvo u procesu učenja i poučavanja stranog jezika. Dramske tehnike omogućavaju nastavnicima da učenike kognitivno i emocionalno uključe u proces učenja jezika te na taj način potaknu razvoj različitih vještina. Cilj ovog rada je bio ispitati stavove budućih učitelja engleskog jezika o korištenju dramskih tehnika u nastavi, uključujući i samoprocjenu vlastitih znanja i sposobnosti u ovom području. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 40 ispitanika, studenata učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Splitu i Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Analizom anketnog upitnika vidljivo je da studenti nisu adekvatno pripremljeni za korištenje dramskih tehnika u svom budućem radu. Usprkos poznavanju svih dobrobiti implementacije dramskih postupaka u nastavni proces, može se zaključiti da isti nisu dovoljno zastupljeni u kontekstu formalnog poučavanja engleskog jezika.

drama u obrazovanju ; dramske tehnike ; engleski jezik ; stavovi i samoprocjena budućih učitelja engleskog jezika

nije evidentirano

engleski

Drama in English language teaching

nije evidentirano

drama in education, drama techniques, English language, attitudes and self-assesment of future English teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (5)

2020.

25-40

objavljeno

2623-7911

2623-873X

Povezanost rada

nije evidentirano