Drama u nastavi engleskog jezika (CROSBI ID 284563)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Matekalo, Ivana ; Kovač, Mirjana Matea ; Sarić, Ana
hrvatski
Drama u nastavi engleskog jezika
Drama je prepoznata kao važno i učinkovito sredstvo u procesu učenja i poučavanja stranog jezika. Dramske tehnike omogućavaju nastavnicima da učenike kognitivno i emocionalno uključe u proces učenja jezika te na taj način potaknu razvoj različitih vještina. Cilj ovog rada je bio ispitati stavove budućih učitelja engleskog jezika o korištenju dramskih tehnika u nastavi, uključujući i samoprocjenu vlastitih znanja i sposobnosti u ovom području. Ispitivanje je provedeno na uzorku od 40 ispitanika, studenata učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Splitu i Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku. Analizom anketnog upitnika vidljivo je da studenti nisu adekvatno pripremljeni za korištenje dramskih tehnika u svom budućem radu. Usprkos poznavanju svih dobrobiti implementacije dramskih postupaka u nastavni proces, može se zaključiti da isti nisu dovoljno zastupljeni u kontekstu formalnog poučavanja engleskog jezika.
drama u obrazovanju ; dramske tehnike ; engleski jezik ; stavovi i samoprocjena budućih učitelja engleskog jezika
nije evidentirano
engleski
Drama in English language teaching
nije evidentirano
drama in education, drama techniques, English language, attitudes and self-assesment of future English teachers
nije evidentirano