Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi studenata nastavničkih studija prema nastavničkoj naobrazbi – primjer dvaju zagrebačkih Sveučilišta (CROSBI ID 284562)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Jurić Vukelić, Dunja ; Bušljeta Kardum, Rona Stavovi studenata nastavničkih studija prema nastavničkoj naobrazbi – primjer dvaju zagrebačkih Sveučilišta // Metodički ogledi, 27 (2020), 2; 129-147

Podaci o odgovornosti

Jurić Vukelić, Dunja ; Bušljeta Kardum, Rona

hrvatski

Stavovi studenata nastavničkih studija prema nastavničkoj naobrazbi – primjer dvaju zagrebačkih Sveučilišta

Danas su nastavnici suočeni s brojnim izazovima, posebice u Hrvatskoj gdje je u tijeku provođenje opsežne reforme obrazovanja. Reforma obrazovanja stavila je u prvi plan drugačiju paradigmu procesa podučavanja i učenja koja zahtijeva od nastavnika neka nova znanja i vještine. Studije i analize pokazale su kako su upravo nastavnici najvažniji faktor ostvarenja obrazovnih ciljeva učenika. Pored stručnih kompetencija za razvoj znanja, umijeća i stavova učenika od velike su važnosti i pedagoško-psihološko-didaktičko- metodičke kompetencije nastavnika. U ovom se radu uz pomoć podataka prikupljenih upitnikom, na uzorku od 115 studenata detektiralo u kojoj su mjeri studenti dvaju viskokoškolskih institucija, Fakulteta hrvatskih studija i Hrvatskog katoličkog sveučilišta, zadovoljni inicijalnom nastavničkom naobrazbom te smatraju li je pogodnom i dovoljnom za izazove koje nosi njihovo buduće zanimanje. Rezultati provedenog istraživanja pokazuju da su studenti u prosjeku zadovoljni kvalitetom studija i nastavničke naobrazbe i da preferiraju postojeći model stjecanja pedagoških kompetencija uz predmetni studij. Rezultati istraživanja analizirani su u kontekstu ispitivanja potrebe za sadržajnim i praktičnim osmišljavanjem novog načina stjecanja nastavničkih kompetencija, odnosno dorađivanjem ili proširivanjem studija nastavničke naobrazbe.

kompetencije nastavnika, nastavnički studiji, reforma obrazovanja, visokoškolsko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Attitudes of Students towards Teacher Education – The Case of the Catholic University of Croatia and the Faculty of Croatian Studies, University of Zagreb

nije evidentirano

teacher competencies, teacher studies, education reform, higher education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (2)

2020.

129-147

objavljeno

0353-765X

1848-2325

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija

Indeksiranost