„Stvar je u tome koliko će se netko potruditi”: nastavnici geografje o europskoj dimenziji u obrazovanju (CROSBI ID 67619)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Miočić, Ivana ; Vignjević Korotaj, Bojana
hrvatski
„Stvar je u tome koliko će se netko potruditi”: nastavnici geografje o europskoj dimenziji u obrazovanju
Cilj je ovog istraživanja ispitati i analizirati kako nastavnici geografje percipiraju promjene u sustavu obrazovanja nakon ulaska Hrvatske u EU te kako percipiraju europsku i nacionalnu obrazovnu politiku i koncept europske dimenzije u obrazovanju. Uz navedeno, cilj je također ispitati može li se i na koji način koncept europske dimenzije u obrazovanju implementirati u rad nastavnog predmeta geografje. Za potrebe ovog istraživanja odabran je kvalitativni istraživački pristup te je provedeno 25 polustrukturiranih intervjua na prigodnom uzorku nastavnika geografje koji su zaposleni u hrvatskim osnovnim i srednjim školama. Proces analize podataka započeo je inicijalnim kodiranjem transkripata intervjua, a rezultirao izradom tematske mreže. Rezultati istraživanja upućuju na to da nastavnici geografje uglavnom primjećuju promjene, prepoznaju što podrazumijeva koncept europske dimenzije u obrazovanju, međutim uočavaju različite izazove pri implementaciji koncepta u nastavu. Sukadno tome, hoće li se europska dimenzija implementirati u nastavu geografje često ovisi o svakom pojedinom nastavniku.
europska dimenzija u obrazovanju ; Europska unija ; nastavnici geografje
nije evidentirano
engleski
„It’s about how much effort you put into it”: geography teachers on the European dimension in education
nije evidentirano
European dimension in education ; European Union ; geography teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
117-141.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni trendovi i izazovi nastavničke profesije - Zbornik Odsjeka za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Ćulum Ilić, Bojana ; Buchberger, Iva
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2020.
978-953-7975-98-2