Važnost slušnog pamćenja u govoru (CROSBI ID 436017)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marković, Fran
Dobrić, Arnalda
hrvatski
Važnost slušnog pamćenja u govoru
Cilj ovog diplomskog rada prikazati je i definirati pojam slušnog pamćenja, naglasiti njegovu važnost, navesti temeljne značajke i predstaviti prijedloge aktivnosti koje pomažu pri razvoju sposobnosti slušnog pamćenja i razvoja govora kod djece. U svrhu jednostavnijeg objašnjavanja procesa slušnog pamćenja, u radu je velikim dijelom obrađeno i samo pamćenje te vidno pamćenje. Shodno tome, u radu su obrađeni temeljni pojmovi povezani s pamćenjem općenito te vidnim i slušnim pamćenjem, najvažnija istraživanja, modeli, podjele pamćenja. Usporedbom slušnog i vidnog pamćenja prikazuju se sličnosti i različitosti između dva najvažnija modaliteta pamćenja. Slušno i vidno pamćenje izravno utječu na percepciju i produkciju govora. Također, pokušava se dati odgovor na pitanje koje osjetilo pokazuje bolje rezultate u pamćenju i u kakvim uvjetima. Nabrojane su i definirane neke od strategija pamćenja koje služe za poboljšanje pamćenja. Metodski dio sadrži prijedloge aktivnosti za razvoj i poboljšanje sposobnosti slušnog pamćenja, ali i drugih sposobnosti kod djece predškolske dobi. Aktivnosti su predviđene za grupu do 15 djece.
pamćenje, slušno pamćenje, govor
nije evidentirano
engleski
The importance of auditory memory in speech
nije evidentirano
memory, hearing memory, speech
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
25.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb