Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost slušnog pamćenja u govoru (CROSBI ID 436017)

Ocjenski rad | diplomski rad

Marković, Fran Važnost slušnog pamćenja u govoru / Dobrić, Arnalda (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Marković, Fran

Dobrić, Arnalda

hrvatski

Važnost slušnog pamćenja u govoru

Cilj ovog diplomskog rada prikazati je i definirati pojam slušnog pamćenja, naglasiti njegovu važnost, navesti temeljne značajke i predstaviti prijedloge aktivnosti koje pomažu pri razvoju sposobnosti slušnog pamćenja i razvoja govora kod djece. U svrhu jednostavnijeg objašnjavanja procesa slušnog pamćenja, u radu je velikim dijelom obrađeno i samo pamćenje te vidno pamćenje. Shodno tome, u radu su obrađeni temeljni pojmovi povezani s pamćenjem općenito te vidnim i slušnim pamćenjem, najvažnija istraživanja, modeli, podjele pamćenja. Usporedbom slušnog i vidnog pamćenja prikazuju se sličnosti i različitosti između dva najvažnija modaliteta pamćenja. Slušno i vidno pamćenje izravno utječu na percepciju i produkciju govora. Također, pokušava se dati odgovor na pitanje koje osjetilo pokazuje bolje rezultate u pamćenju i u kakvim uvjetima. Nabrojane su i definirane neke od strategija pamćenja koje služe za poboljšanje pamćenja. Metodski dio sadrži prijedloge aktivnosti za razvoj i poboljšanje sposobnosti slušnog pamćenja, ali i drugih sposobnosti kod djece predškolske dobi. Aktivnosti su predviđene za grupu do 15 djece.

pamćenje, slušno pamćenje, govor

nije evidentirano

engleski

The importance of auditory memory in speech

nije evidentirano

memory, hearing memory, speech

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

25.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija