Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije (CROSBI ID 695075)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Barišić, Petra
hrvatski
Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije
Identitet Hrvatske predstavlja odraz njenih nacionalnih, regionalnih i kulturnih atributa simboličkoga značenja. Identitet je ono što razlikuje jednu turističku destinaciju od druge te predstavlja osnovu za razlikovanje Hrvatske od drugih zemalja u okruženju. To je ono što Hrvatsku čini jedinstvenom i po čemu se ona pamti. Hrvatska kao nova država početkom 90-ih godina nastojala je stvoriti svoj nacionalni identitet. Novim identitetom Hrvatska je „izumila” samu sebe. Identitet Hrvatske osnova je za njeno brendiranje te je sredstvo kojim se imidž Hrvatske projicira njenoj javnosti i kojim se prenosi njena slika i vrijednost. Zemlje su marke, stoga i Hrvatska predstavlja marku što čini njenu srž i bit. Marka Hrvatske sačinjena je od njezina identiteta, imidža, imena, zastave, komunikacija, ljudi, proizvoda i usluga njenih poslovnih subjekata, turizma, prirodnih ljepota, tj. svega što ju čini Hrvatskom. Stoga je cilj ovoga rada analizom slučaja Hrvatske pokazati koji su se elementi nacionalnoga identiteta isticali od nastanka države Hrvatske do danas, koja je vrijednost toga identiteta te u kojoj mjeri identitet Hrvatske utječe na osnaživanje marke Hrvatske kao turističke destinacije. Glavni nalazi rada pokazuju da Hrvatska nema prepoznatljiv identitet u svijetu, kao i to da sami Hrvati sa sigurnošću ne znaju koji su to elementi nacionalnoga identiteta. Iako vrijednost marke Hrvatske tijekom godina jača, ona i dalje značajno zaostaje za najsnažnijim markama u kategoriji zemalja kao što su Velika Britanija ili Njemačka.
Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, turistička destinacija, vrijednost marke
nije evidentirano
engleski
National identity as a foundation for branding Croatia
nije evidentirano
Croatia, identity, brand, national identity, brand vaule, tourist destination
nije evidentirano
Podaci o prilogu
58-69.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova međunarodne znanstveno-stručne konferencije Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država
Perić Kaselj, Marina
Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN)
978-953-6028-42-9
Podaci o skupu
Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država"
predavanje
06.12.2020-08.12.2020
Zagreb, Hrvatska