Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije (CROSBI ID 695075)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Barišić, Petra Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije // Zbornik radova međunarodne znanstveno-stručne konferencije Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država / Perić Kaselj, Marina (ur.). Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN), 2020. str. 58-69

Podaci o odgovornosti

Barišić, Petra

hrvatski

Nacionalni identitet kao osnova za brendiranje Hrvatske kao turističke destinacije

Identitet Hrvatske predstavlja odraz njenih nacionalnih, regionalnih i kulturnih atributa simboličkoga značenja. Identitet je ono što razlikuje jednu turističku destinaciju od druge te predstavlja osnovu za razlikovanje Hrvatske od drugih zemalja u okruženju. To je ono što Hrvatsku čini jedinstvenom i po čemu se ona pamti. Hrvatska kao nova država početkom 90-ih godina nastojala je stvoriti svoj nacionalni identitet. Novim identitetom Hrvatska je „izumila” samu sebe. Identitet Hrvatske osnova je za njeno brendiranje te je sredstvo kojim se imidž Hrvatske projicira njenoj javnosti i kojim se prenosi njena slika i vrijednost. Zemlje su marke, stoga i Hrvatska predstavlja marku što čini njenu srž i bit. Marka Hrvatske sačinjena je od njezina identiteta, imidža, imena, zastave, komunikacija, ljudi, proizvoda i usluga njenih poslovnih subjekata, turizma, prirodnih ljepota, tj. svega što ju čini Hrvatskom. Stoga je cilj ovoga rada analizom slučaja Hrvatske pokazati koji su se elementi nacionalnoga identiteta isticali od nastanka države Hrvatske do danas, koja je vrijednost toga identiteta te u kojoj mjeri identitet Hrvatske utječe na osnaživanje marke Hrvatske kao turističke destinacije. Glavni nalazi rada pokazuju da Hrvatska nema prepoznatljiv identitet u svijetu, kao i to da sami Hrvati sa sigurnošću ne znaju koji su to elementi nacionalnoga identiteta. Iako vrijednost marke Hrvatske tijekom godina jača, ona i dalje značajno zaostaje za najsnažnijim markama u kategoriji zemalja kao što su Velika Britanija ili Njemačka.

Hrvatska, identitet, marka, nacionalni identitet, turistička destinacija, vrijednost marke

nije evidentirano

engleski

National identity as a foundation for branding Croatia

nije evidentirano

Croatia, identity, brand, national identity, brand vaule, tourist destination

nije evidentirano

Podaci o prilogu

58-69.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova međunarodne znanstveno-stručne konferencije Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država

Perić Kaselj, Marina

Zagreb: Institut za migracije i narodnosti (IMIN)

978-953-6028-42-9

Podaci o skupu

Međunarodna znanstveno-stručna konferencija "Migracije i identitet: kultura, ekonomija, država"

predavanje

06.12.2020-08.12.2020

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti

Poveznice