Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj društvenih mreža na povećanje prihoda malih obiteljskih gospodarstava (CROSBI ID 695059)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Vinšalek Stipić, Valentina ; Jurić, Sanja ; Stipić, Miro Utjecaj društvenih mreža na povećanje prihoda malih obiteljskih gospodarstava // Zbornik radova I. međunarodne znanstveno-stručne konferencije Društveni i gospodarski razvoj ruralnih krajeva u zemljama jugoistočne Europe - izazovi i razvojne mogućnosti / Boban, Marija (ur.). Knin: Veleučilište Marko Marulić u Kninu, 2018. str. 191-198

Podaci o odgovornosti

Vinšalek Stipić, Valentina ; Jurić, Sanja ; Stipić, Miro

hrvatski

Utjecaj društvenih mreža na povećanje prihoda malih obiteljskih gospodarstava

Svako obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo ima namjeru privući kupce kvalitetnim proizvodima i uslugama, te pored toga kod kupaca stvoriti dojam gospodarstva koji s jedne strane drži do tradicije, a s druge strane omogućuje pristup dostupnosti svojstven 21. stoljeću. Kako je suvremeni kupac nestrpljiv i želi sve dobiti jednim klikom miša i obiteljska se poljoprivredna gospodarstva prilagođavaju novim potrebama klijenata, te sve više primjenom digitalne tehnologije ulaze u svijet koji je nekad bio rezerviran samo za „velike igrače“. Sukladno tome, na temelju tih informacija mijenja se stil poslovanja obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava u smislu trošenja vremena i novca u stvaranju brze i učinkovite povezanosti s klijentima. U današnje vrijeme, jednu od takvih veza pružaju društvene mreže. Ta veza omogućuje povećanje prihoda gotovo svakog poslovnog subjekta. No, pitanje je koliko društvene mreže utječu na mogućnost povećanja prihoda obiteljskih gospodarstava? Upravo je to pitanje temelj ovog rada. U radu stavljamo naglasak na poveznicu rasta prihoda obiteljskog gospodarstva primjenom oglašavanja na društvenim mreža. Danas su društvene mreže, nedvojbeno, nezaobilazne u procesu poboljšanja tržišnih pozicija velikih kompanija, no koliko su one uistinu u primjeni ostvarivanja istih ciljeva s aspekta malog obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva.

Mala obiteljska gospodarstva, digitalna tehnologija, društvene mreže, povećanje prihoda

nije evidentirano

engleski

The effects of social networks to increase revenues of small family business

nije evidentirano

Small family business, digital technology, social networks, increase revenue

nije evidentirano

Podaci o prilogu

191-198.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova I. međunarodne znanstveno-stručne konferencije Društveni i gospodarski razvoj ruralnih krajeva u zemljama jugoistočne Europe - izazovi i razvojne mogućnosti

Boban, Marija

Knin: Veleučilište Marko Marulić u Kninu

978-953-7504-20-5

Podaci o skupu

Društveni i gospodarski razvoj ruralnih krajeva u zemljama jugoistočne Europe – izazovi i razvojne mogućnosti

predavanje

21.09.2018-21.09.2018

Knin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice