Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača (CROSBI ID 694992)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dadić, Mario ; Pupić Bakrač, Lucija ; Radas, Ante
hrvatski
Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača
Mnoge naše svakodnevne akcije dio su studije o ponašanju potrošača. Da bi razumjele ponašanje potrošača, tvrtke moraju znati zašto su kupci nešto kupili i što ih je potaknulo na kupnju. Također, moraju znati koji se trendovi razvijaju u društvu i time prilagođavati svoju ponudu. Jedan od glavnih čimbenika koji utječe na ponašanje potrošača je tehnologija čiji će se utjecaj obraditi u ovom radu.
ponašanje potrošača, potrošač, tehnologija
nije evidentirano
engleski
The influence of technology on consumer behavior
nije evidentirano
consumer behaviour, consumer, technology
nije evidentirano
Podaci o prilogu
181-188.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Katalinić, Branko
Požega: Polytechnics in Pozega, Croatia & DAAAM International VIenna, Austria
978-3-902734-26-6
1847-8204
Podaci o skupu
Vallis Aurea – 7th International Conference
poster
24.09.2020-25.09.2020
Požega, Hrvatska