Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača (CROSBI ID 694992)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Dadić, Mario ; Pupić Bakrač, Lucija ; Radas, Ante Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača // 7th International Conference "Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“ / Katalinić, Branko (ur.). Požega: Polytechnics in Pozega, Croatia & DAAAM International VIenna, Austria, 2020. str. 181-188

Podaci o odgovornosti

Dadić, Mario ; Pupić Bakrač, Lucija ; Radas, Ante

hrvatski

Utjecaj tehnologije na ponašanje potrošača

Mnoge naše svakodnevne akcije dio su studije o ponašanju potrošača. Da bi razumjele ponašanje potrošača, tvrtke moraju znati zašto su kupci nešto kupili i što ih je potaknulo na kupnju. Također, moraju znati koji se trendovi razvijaju u društvu i time prilagođavati svoju ponudu. Jedan od glavnih čimbenika koji utječe na ponašanje potrošača je tehnologija čiji će se utjecaj obraditi u ovom radu.

ponašanje potrošača, potrošač, tehnologija

nije evidentirano

engleski

The influence of technology on consumer behavior

nije evidentirano

consumer behaviour, consumer, technology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

181-188.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Katalinić, Branko

Požega: Polytechnics in Pozega, Croatia & DAAAM International VIenna, Austria

978-3-902734-26-6

1847-8204

Podaci o skupu

Vallis Aurea – 7th International Conference

poster

24.09.2020-25.09.2020

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija