Kognitivne i metakognitivne strategije u udžbenicima na početnom i naprednom stupnju učenja češkog jezika (CROSBI ID 435891)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lacković, Iva
Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković
hrvatski
Kognitivne i metakognitivne strategije u udžbenicima na početnom i naprednom stupnju učenja češkog jezika
Rad je podijeljen u dva dijela. Prvi dio rada je teorijski i u njemu je objašnjena problematika vezana uz samo definiranje pojma strategija učenja. Osim toga u ovom dijelu rada navode se i klasifikacije strategija učenja prema različitim autorima. Detaljno je prikazana klasifikacija strategija učenja prema američkoj znanstvenici Rebecci Oxford. U navedenoj klasifikaciji strategija učenja prikazane su sve vrste izravnih i neizravnih strategija učenja stranog jezika te je ona ujedno poslužila i kao temelj za analizu strategija učenja u udžbenicima za učenje češkog jezika. U teorijskom dijelu rada poseban naglasak se stavlja na kognitivne i metakognitivne strategije učenja, pri čemu su upravo navedene strategije detaljno objašnjene. U praktičnom dijelu rada prikazana je analiza kognitivnih i metakognitivnih strategija u udžbenicima za učenje češkog kao drugog stranog jezika. Na kraju se uspoređuje zastupljenost kognitivnih i metakognitivnih strategija u udžbeniku na početnom stupnju učenja češkog jezika u odnosu na zastupljenost istih strategija u udžbeniku na naprednom stupnju učenja češkog jezika. Analiza se zaključuje mogućim prijedlozima poučavanja strategijama na satu od strane nastavnika.
češki jezik ; strategije učenja ; kognitivne strategije učenja ; metakognitivne strategije učenja ; strani jezik
nije evidentirano
engleski
Cognitive and metacognittve strategies in the coursebooks at the beginning and advanced level of learning Czech
nije evidentirano
Czech ; learning strategies ; cognitive strategies ; metacognitive strategies ; foreign language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
13.10.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb