Krizne situacije u gospodarstvu Republike Hrvatske i upravljanje komunikacijama s posebnim naglaskom na trgovačka društva (CROSBI ID 694916)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Galić, Matej ; Banac, Tamara
hrvatski
Krizne situacije u gospodarstvu Republike Hrvatske i upravljanje komunikacijama s posebnim naglaskom na trgovačka društva
Krizu kao pojam je moguće definirati kao unutarnji i vanjski događaj koji remeti normalno funkcioniranje i poslovanje kako organizacija, tako i gospodarstva određene države u cjelini. Ukoliko se problemom krize i kriznih situacija nekvalitetno i nedovoljno učinkovito ne upravlja dolazi do narušavanja i slabljenja poslovanja određenog poduzeća. Namjera ovoga rada je ukazati na značaj i važnost interne krizne komunikacije unutar određenoga društva jer upravo ono predstavlja glavnu sponu u uspješnom savladavanju kriznih komunikacija unutar poduzeća, kao i gospodarstva u cjelini.
krizno komuniciranje, gospodarstvo, uspješno poslovanje
nije evidentirano
engleski
Crisis situation in Croatian economy and management of comunications with special emphasis on companies
nije evidentirano
crisis communication, economy, successful business
nije evidentirano
Podaci o prilogu
847-858.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dani kriznog upravljanja
Mihalinčić, Martina
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica
978-953-7716-56-1
Podaci o skupu
7. Međunarodna znanstveno- stručna konferencija- Dani kriznog upravljanja
predavanje
22.05.2014-23.05.2014
Velika Gorica, Hrvatska