Menadžment i marketing top turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 694897)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Brezovac, Ana ; Galić, Matej
hrvatski
Menadžment i marketing top turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj
Sektor turizma u Republici Hrvatskoj predstavlja jedan od najvitalnijih dijelova gospodarstva i značajan je pokretač ukupnog razvitka zemlje. Marketinški pristup u poslovanju i upravljanju turističkim destinacijama postao je neizostavan dio uspješnosti turističke sezone, a samim time vodstvu turističkih destinacija donio je brojne izazove. Republika Hrvatska je početkom 1990-tih godina započela s procesom promjena u upravljanju marketingom u turizmu formiranjem turističkih zajednica. Ovaj sustav danas predstavlja glavni model upravljanja turističkim destinacijama u Republici Hrvatskoj. Trenutno dostupna literatura ne sadrži primjenjive modele u marketingu turističkih destinacija jer su ponuđene koncepcije zasnovane na starijim metodama poslovanja, koje se znatno promijenilo unazad dvije ili tri godine. U radu se analizira trenutno stanje i daju preporuke menadžmentu i marketingu turističkih destinacija u Republici Hrvatskoj zasnovane na trendovima u turističkom marketingu.
marketing turističke destinacije, turističke zajednice, menadžment turističke destinacije
nije evidentirano
engleski
Management and marketing of top tourist destinations in The Republic of Croatia
nije evidentirano
tourist destination marketing, Tourist Boards, tourist destination managemnt
nije evidentirano
Podaci o prilogu
251-259.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Održivi razvoj ruralnih krajeva
Šutić, Branislav
Gospić: Veleučilište Nikola Tesla u Gospiću
978-953-56202-3-5
Podaci o skupu
1. Interdisciplinarna znanstveno-stručna konferencija " Održivi razvoj ruralnih krajeva"
predavanje
17.10.2013-18.10.2013
Gospić, Hrvatska