Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi nastavnika i učenika prema IKT-u (CROSBI ID 67592)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Smojver-Ažić, Sanja ; Kalebić Maglica, Barbara ; Martinac Dorčić, Tamara Stavovi nastavnika i učenika prema IKT-u // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 93-117

Podaci o odgovornosti

Smojver-Ažić, Sanja ; Kalebić Maglica, Barbara ; Martinac Dorčić, Tamara

hrvatski

Stavovi nastavnika i učenika prema IKT-u

U okviru pilot-projekta e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola ispitani su stavovi nastavnika i učenika prema upotrebi IKT-a kao percepcije prednosti i rizika upotrebe IKT-a. Rezultati pilot istraživanja u skladu su s podacima koje navode i drugi autori o efektima uvođenja IKT-a u škole na prepoznavanje prednosti korištenja IKT-a u nastavi kod nastavnika. Premda su dobiveni efekti između dva mjerenja mali, idu u prilog pretpostavci kako je dostupnost opreme u školama i korištenja IKT-a povezana s opadanjem percepcije nedostataka, odnosno prepoznavanjem više prednosti. Slično kao što nalaze i druga istraživanja, efekti su različiti ovisno o nekim obilježjima nastavnika (spol, iskustvo) i vrsti škole. Potvrđeno je postojanje razlika u stavovima nastavnika i nastavnica koji rade u osnovnoj ili srednjoj školi. Kod učenika su efekti uvođenja IKT-a u škole bili različiti s obzirom na spol i dob učenika te njihova početna očekivanja, što potvrđuje važnost analize i ovih čimbenika. Zanimljiv efekt smanjenja percipiranih prednosti kod onih učenika koji su početno imali pozitivniji stav moguće ovisi o iskustvu primjene tehnologije. Zadržavanje uobičajene prakse poučavanja i primjena IKT-a samo u svrhu prezentacije obrazovnih sadržaja moguće nisu dovoljni za održavanje početno pozitivnih stavova srednjoškolaca.

stavovi ; IKT ; škola

nije evidentirano

engleski

Attitudes of teachers and students towards ICT

nije evidentirano

attitudes ; ICT ; school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-117.

objavljeno

Podaci o knjizi

Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole

Kolić-Vehovec, Svjetlana

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2020.

978-953-361-005-4

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija