Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika (CROSBI ID 67591)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mohorić, Tamara ; Smojver-Ažić, Sanja ; Močibob, Maja
hrvatski
Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika
Učinkovitost integracije IKT-a u škole ne podrazumijeva samo opremanje škola prikladnom opremom već i njezino svrhovito korištenje. Imajući u vidu važnosti IKT-a u učenju i poučavanju, u okviru pilot-projekta e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola provjereno je koliko se često IKT koristi u osnovnim i srednjim školama te u koju svrhu. Ispitana je učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika te su analizirani podaci o učestalosti korištenja IKT-a kod kuće i u školi prije uključivanja škole u projekt te na kraju projekta. Analiza učestalosti korištenja IKT uređaja i aktivnosti pokazuje slične trendove dobivene i u drugim istraživanjima u EU. Između dva mjerenja došlo je do određenih pozitivnih pomaka u korištenju IKT aktivnosti u nastavi, više u smjeru bolje informiranosti nastavnika o digitalnim obrazovnim sadržajima ili scenarijima poučavanja, a ne nužno i njihovom korištenju u nastavi. Nastavnici prepoznaju moguću korist scenarija poučavanja, ali samo trećina koristi. Kao što je istaknuto u većini istraživanja, opremanje škola informacijsko-komunikacijskom tehnologijom ne dovodi samo po sebi do njezine odgovarajuće primjene u poučavanju niti načinu njezina korištenja kod učenika. Male promjene uočene između dva mjerenja, prije opremanja škola opremom i nakon toga, potvrda su ranijih zaključaka da je integracija IKT-a u škole postupan proces.
IKT aktivnosti, primjena IKT
nije evidentirano
engleski
Frequency of ICT use by teachers and students
nije evidentirano
ICT activities ; ICT use
nije evidentirano
Podaci o prilogu
63-91.
objavljeno
Podaci o knjizi
Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole
Kolić-Vehovec, Svjetlana
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
2020.
978-953-361-005-4