Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika (CROSBI ID 67591)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Mohorić, Tamara ; Smojver-Ažić, Sanja ; Močibob, Maja Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika // Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 63-91

Podaci o odgovornosti

Mohorić, Tamara ; Smojver-Ažić, Sanja ; Močibob, Maja

hrvatski

Učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika

Učinkovitost integracije IKT-a u škole ne podrazumijeva samo opremanje škola prikladnom opremom već i njezino svrhovito korištenje. Imajući u vidu važnosti IKT-a u učenju i poučavanju, u okviru pilot-projekta e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola provjereno je koliko se često IKT koristi u osnovnim i srednjim školama te u koju svrhu. Ispitana je učestalost korištenja IKT-a kod nastavnika i učenika te su analizirani podaci o učestalosti korištenja IKT-a kod kuće i u školi prije uključivanja škole u projekt te na kraju projekta. Analiza učestalosti korištenja IKT uređaja i aktivnosti pokazuje slične trendove dobivene i u drugim istraživanjima u EU. Između dva mjerenja došlo je do određenih pozitivnih pomaka u korištenju IKT aktivnosti u nastavi, više u smjeru bolje informiranosti nastavnika o digitalnim obrazovnim sadržajima ili scenarijima poučavanja, a ne nužno i njihovom korištenju u nastavi. Nastavnici prepoznaju moguću korist scenarija poučavanja, ali samo trećina koristi. Kao što je istaknuto u većini istraživanja, opremanje škola informacijsko-komunikacijskom tehnologijom ne dovodi samo po sebi do njezine odgovarajuće primjene u poučavanju niti načinu njezina korištenja kod učenika. Male promjene uočene između dva mjerenja, prije opremanja škola opremom i nakon toga, potvrda su ranijih zaključaka da je integracija IKT-a u škole postupan proces.

IKT aktivnosti, primjena IKT

nije evidentirano

engleski

Frequency of ICT use by teachers and students

nije evidentirano

ICT activities ; ICT use

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-91.

objavljeno

Podaci o knjizi

Uvođenje suvremenih tehnologija u učenje i poučavanje: Istraživanje učinaka pilot-projekta e-Škole

Kolić-Vehovec, Svjetlana

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2020.

978-953-361-005-4

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija