Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Glazbeno obazovanje i socijalno-emocionalni razvoj djeteta (CROSBI ID 435784)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ruškan, Sanja Glazbeno obazovanje i socijalno-emocionalni razvoj djeteta / Nikolić, Lidija (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020

Podaci o odgovornosti

Ruškan, Sanja

Nikolić, Lidija

hrvatski

Glazbeno obazovanje i socijalno-emocionalni razvoj djeteta

Cilj ovog istraživanja je utvrditi postoji li povezanost između glazbenog obrazovanja i socijano-emocionalnog razvoja djeteta. Namjera je istaknuti važnost glazbenoga obrazovanja za cjeloviti razvoj djeteta. Obrazovanje glazbom objašnjava se kao stajalište prema kojemu se razvojem glazbenih kompetencija i istovremeno stjecanjem glazbenog iskustva usvajaju mnoge kompetencije koje nisu glazbene (Brđanović, 2017). Socijalno-emocionalni razvoj kompleksan je i uključuje kako vlastite tako i tuđe potrebe i reakcije što utječe na nepredvidivost ovoga razvoja. Razumijevanje i poznavanje pravila i normi pojedinčeve zajednice predstavlja primjereni socijalni razvoj pojedinca, a oblik i način na koji osoba koristi norme i pravila odnosi se na socijalne kompetencije. Socijalno-emocionalni pokazatelji u ovom radu odnosit će se na procjenu vlastitih i tuđih osjećaja, izražavanje emocija, uspostavljanje interakcije s drugima te donošenje odgovornih odluka. U radu je proučena stručna i znanstvena literatura te napravljen pregled 14 istraživanja u kojima je je ispitivana veza ili utjecaj glazbenog obrazovanja na spomenute pokazatelje socijalno-emocionalnog razvoja. Istraživanja su grupirana s obzirom na dob ispitanika, a aktivna i pasivna izloženost glazbi pokazala su utjecaj na pojedine socijalno-emocionalne čimbenike. U 12 istraživanja potvrđen je utjecaj glazbenog obrazovanja na pokazatelje socijalno-emocionalnog razvoja

glazbene aktivnosti, glazbeno obrazovanje, socijalno-emocionalne kompetencije, socijalnoemocionalni razvoj

nije evidentirano

engleski

Music education and socio-emotional devNelopment of the child

nije evidentirano

music activities, music education, socio-emotional competencies, socio-emotional development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

30.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija