Trendovi glazbene ponude u hrvatskom turizmu (CROSBI ID 694663)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Stipanović, Christian ; Rudan, Elena ; Zubović, Vedran
hrvatski
Trendovi glazbene ponude u hrvatskom turizmu
HR: Glazbena ponuda ime sve veću važnost u kreiranju integralnog turističkog proizvoda te prerasta u jedan od ključnih elemenata u doživljaju destinacije. Destinacije diversificiraju mogućnosti valorizacije zvuka i glazbe u turističkoj ponudi ovisno o vrstama i oblicima glazbe usmjerenim različitim ciljnim segmentima. U radu se analizira sadašnje stanja valorizacije zvuka i glazbe, predlažu se smjernice inoviranja glazbene ponude i model upravljanja glazbom i zvukom u cilju prepoznatljivosti i konkurentnosti hrvatskog turizma. EN: Music offering is increasing the importance role in the creation process of integral tourist product and is growing into one of the key elements in creating the tourist experience. Tourist destinations diversify the possibilities of sound and music valorisation in the tourist offer depending on the types and forms of music related to different target segments. The paper analyses the current states of sound and music valorisation, proposes guidelines for music offering innovation and defines a model of music and sound management in order to enhance the recognition and competitiveness of Croatian tourism.
audio menadžment ; ponuda glazbe ; turizam u hrvatskoj ; poduzetništvo
nije evidentirano
engleski
Music Offering Trends in Croatian Tourism
nije evidentirano
audio management ; music offering ; Croatian tourism ; entrepreneurship
nije evidentirano
Podaci o prilogu
631-639.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
7th International Conference “Vallis Aurea: Focus on Research & Innovation“ Conference Proceedings Book
Požega: Veleučilište u Požegi
9-783902-734266
1847-8204
Podaci o skupu
Vallis Aurea – 7th International Conference
predavanje
24.09.2020-25.09.2020
Požega, Hrvatska