Zatvaranje i otvaranje prodavaonice (CROSBI ID 283978)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Zatvaranje i otvaranje prodavaonice
Maloprodavači su vječno u dvojbi da li trebaju neku prodavaonicu zatvoriti i/ili otvoriti novu. Zatvaranje može smanjiti troškove, dok otvaranje može povećati prodaju i čini se kako i jedno i drugo može stvoriti pozitivan efekt na profitabilnost. Međutim, nije tako lako donijeti pravu odluku i odabrati strategiju kako bi se održala ili povećala profitabilnost i tijek novca. Provedena je empirijska studija kako bi se odgovorilo na pitanje: može li zatvaranje prodavaonice doprinijeti rastu povrata na imovinu (ROA)? Za analizu treba uzeti neto vrijednost, jer ako trgovac zatvori šest, a otvori dvije prodavaonice, neto efekt su četiri zatvorene prodavaonice.
zatvaranje prodavaonice, otvaranje prodavaonice, ROA, profitabilnost, kupci
nije evidentirano
engleski
Store closure and opening
nije evidentirano
store closure, store opening, ROA, profitability, customers
nije evidentirano