Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zatvaranje i otvaranje prodavaonice (CROSBI ID 283978)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Zatvaranje i otvaranje prodavaonice // Suvremena trgovina (Zagreb), 45 (2020), 5; 20-23

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Zatvaranje i otvaranje prodavaonice

Maloprodavači su vječno u dvojbi da li trebaju neku prodavaonicu zatvoriti i/ili otvoriti novu. Zatvaranje može smanjiti troškove, dok otvaranje može povećati prodaju i čini se kako i jedno i drugo može stvoriti pozitivan efekt na profitabilnost. Međutim, nije tako lako donijeti pravu odluku i odabrati strategiju kako bi se održala ili povećala profitabilnost i tijek novca. Provedena je empirijska studija kako bi se odgovorilo na pitanje: može li zatvaranje prodavaonice doprinijeti rastu povrata na imovinu (ROA)? Za analizu treba uzeti neto vrijednost, jer ako trgovac zatvori šest, a otvori dvije prodavaonice, neto efekt su četiri zatvorene prodavaonice.

zatvaranje prodavaonice, otvaranje prodavaonice, ROA, profitabilnost, kupci

nije evidentirano

engleski

Store closure and opening

nije evidentirano

store closure, store opening, ROA, profitability, customers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45 (5)

2020.

20-23

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice