Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija (CROSBI ID 283977)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Marković, Suzana ; Škifić, Luka ; Racz, Aleksandar Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija // Journal of applied health sciences, 6 (2020), 2; 189, 200. doi: 10.24141/1/6/2/2

Podaci o odgovornosti

Marković, Suzana ; Škifić, Luka ; Racz, Aleksandar

hrvatski

Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija

Zdravstveni turizam kompleksan je turistički proizvod koji obuhvaća velik broj specijaliziranih sadržaja i uslu­ga na putovanjima motiviranim potrebom za unapređe­ njem zdravlja i poboljšanjem kvalitete života. Wellness­turizam kao njegova sastavnica, a posebice medicinski wellness, organizirano je provođenje zdravstveno-pre­ ventivnih i kurativnih programa u svrhu prevencije bolesti te očuvanja i unaprjeđenja zdravlja, čije usluge utječu na raznolikost ukupnoga turističkog proizvoda, a time i na bolju prepoznatljivost turističke destinacije na sve zahtjevnijem tržištu. Cilj ovog rada bio je istražiti očekivanja i percepcija korisnika usluga primjenom modificiranoga modela SERVQUAL. Istraživanje je provedeno u Thalasso Wellness Centru Opatija na slučajnom uzorku od 87 ispitanika, a priku­pljeni podaci analizirani su primjenom metoda deskrip- Rezultati istraživanja potvrdili su empirijsku pretpo­ stavku o adekvatnosti primjene modela SERVQUAL za mjerenje kvalitete usluga wellnessa, jer je dobiven ja­san prikaz ukupne kvalitete usluga wellnessa. Rezultati su nedvosmisleno ukazali na postojanje jaza između percepcija i očekivanja korisnika. S obzirom na to da su najviše prosječne ocjene za percepciju dobi­le dimenzije opipljivost i pouzdanost kvalitete usluga wellnessa, a najniže osjećajnost ili empatija, u tim je di­menzijama i utvrđen i najveći jaz. Rezultati empirijskoga istraživanja mogu poslužiti me­nadžmentu ustanove kao poticaj za opravdanost kon­ tinuiranoga provođenja istraživanja kvalitete usluga wellnessa, zadovoljstva korisnika usluga wellnessa i radnoga zadovoljstva osoblja wellness-centra primje­nom i drugih metoda i modela.

kvaliteta usluga ; kvaliteta usluga wellnessa ; zadovoljstvo korisnika ; SERVQUAL ; Thalasso Wellness Centar Opatija

nije evidentirano

engleski

Aplication of SERVQUAL Model in Service Quality Measurement in Thalasso Wellness Center Opatija

nije evidentirano

service quality ; wellness service quality ; customer satisfaction ; SERVQUAL model ; Thalasso Wellness Centre Opatija

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (2)

2020.

189

200

objavljeno

1849-8361

2459-5640

10.24141/1/6/2/2

Povezanost rada

Ekonomija, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Sociologija

Poveznice