Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija (CROSBI ID 283977)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Marković, Suzana ; Škifić, Luka ; Racz, Aleksandar
hrvatski
Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija
Zdravstveni turizam kompleksan je turistički proizvod koji obuhvaća velik broj specijaliziranih sadržaja i usluga na putovanjima motiviranim potrebom za unapređe njem zdravlja i poboljšanjem kvalitete života. Wellnessturizam kao njegova sastavnica, a posebice medicinski wellness, organizirano je provođenje zdravstveno-pre ventivnih i kurativnih programa u svrhu prevencije bolesti te očuvanja i unaprjeđenja zdravlja, čije usluge utječu na raznolikost ukupnoga turističkog proizvoda, a time i na bolju prepoznatljivost turističke destinacije na sve zahtjevnijem tržištu. Cilj ovog rada bio je istražiti očekivanja i percepcija korisnika usluga primjenom modificiranoga modela SERVQUAL. Istraživanje je provedeno u Thalasso Wellness Centru Opatija na slučajnom uzorku od 87 ispitanika, a prikupljeni podaci analizirani su primjenom metoda deskrip- Rezultati istraživanja potvrdili su empirijsku pretpo stavku o adekvatnosti primjene modela SERVQUAL za mjerenje kvalitete usluga wellnessa, jer je dobiven jasan prikaz ukupne kvalitete usluga wellnessa. Rezultati su nedvosmisleno ukazali na postojanje jaza između percepcija i očekivanja korisnika. S obzirom na to da su najviše prosječne ocjene za percepciju dobile dimenzije opipljivost i pouzdanost kvalitete usluga wellnessa, a najniže osjećajnost ili empatija, u tim je dimenzijama i utvrđen i najveći jaz. Rezultati empirijskoga istraživanja mogu poslužiti menadžmentu ustanove kao poticaj za opravdanost kon tinuiranoga provođenja istraživanja kvalitete usluga wellnessa, zadovoljstva korisnika usluga wellnessa i radnoga zadovoljstva osoblja wellness-centra primjenom i drugih metoda i modela.
kvaliteta usluga ; kvaliteta usluga wellnessa ; zadovoljstvo korisnika ; SERVQUAL ; Thalasso Wellness Centar Opatija
nije evidentirano
engleski
Aplication of SERVQUAL Model in Service Quality Measurement in Thalasso Wellness Center Opatija
nije evidentirano
service quality ; wellness service quality ; customer satisfaction ; SERVQUAL model ; Thalasso Wellness Centre Opatija
nije evidentirano
Podaci o izdanju
6 (2)
2020.
189
200
objavljeno
1849-8361
2459-5640
10.24141/1/6/2/2