Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1083545

Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija


Marković, Suzana; Škifić, Luka; Racz, Aleksandar
Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija // Journal of applied health sciences, 6 (2020), 2; 189, 200 doi:10.24141/1/6/2/2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1083545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija
(Aplication of SERVQUAL Model in Service Quality Measurement in Thalasso Wellness Center Opatija)

Autori
Marković, Suzana ; Škifić, Luka ; Racz, Aleksandar

Izvornik
Journal of applied health sciences (1849-8361) 6 (2020), 2; 189, 200

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvaliteta usluga, kvaliteta usluga wellnessa, zadovoljstvo korisnika, SERVQUAL, Thalasso Wellness Centar Opatija
(: service quality, wellness service quality, customer satisfaction, SERVQUAL model, Thalasso Wellness Centre Opatija)

Sažetak
Zdravstveni turizam kompleksan je turistički proizvod koji obuhvaća velik broj specijaliziranih sadržaja i uslu­ga na putovanjima motiviranim potrebom za unapređe­ njem zdravlja i poboljšanjem kvalitete života. Wellness­turizam kao njegova sastavnica, a posebice medicinski wellness, organizirano je provođenje zdravstveno-pre­ventivnih i kurativnih programa u svrhu prevencije bolesti te očuvanja i unaprjeđenja zdravlja, čije usluge utječu na raznolikost ukupnoga turističkog proizvoda, a time i na bolju prepoznatljivost turističke destinacije na sve zahtjevnijem tržištu. Cilj ovog rada bio je istražiti očekivanja i percepcija korisnika usluga primjenom modificiranoga modela SERVQUAL. Istraživanje je provedeno u Thalasso Wellness Centru Opatija na slučajnom uzorku od 87 ispitanika, a priku­pljeni podaci analizirani su primjenom metoda deskrip-Rezultati istraživanja potvrdili su empirijsku pretpo­ stavku o adekvatnosti primjene modela SERVQUAL za mjerenje kvalitete usluga wellnessa, jer je dobiven ja­san prikaz ukupne kvalitete usluga wellnessa. Rezultati su nedvosmisleno ukazali na postojanje jaza između percepcija i očekivanja korisnika. S obzirom na to da su najviše prosječne ocjene za percepciju dobi­le dimenzije opipljivost i pouzdanost kvalitete usluga wellnessa, a najniže osjećajnost ili empatija, u tim je di­menzijama i utvrđen i najveći jaz. Rezultati empirijskoga istraživanja mogu poslužiti me­nadžmentu ustanove kao poticaj za opravdanost kon­ tinuiranoga provođenja istraživanja kvalitete usluga wellnessa, zadovoljstva korisnika usluga wellnessa i radnoga zadovoljstva osoblja wellness-centra primje­nom i drugih metoda i modela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Ekonomija, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija,
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Suzana Marković (autor)

Avatar Url Aleksandar Racz (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Marković, Suzana; Škifić, Luka; Racz, Aleksandar
Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija // Journal of applied health sciences, 6 (2020), 2; 189, 200 doi:10.24141/1/6/2/2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Marković, S., Škifić, L. & Racz, A. (2020) Primjena modela SERVQUAL u mjerenju kvalitete usluga u Thalasso wellness centru Opatija. Journal of applied health sciences, 6 (2), 189, 200 doi:10.24141/1/6/2/2.
@article{article, year = {2020}, pages = {200}, DOI = {10.24141/1/6/2/2}, chapter = {189}, keywords = {: service quality, wellness service quality, customer satisfaction, SERVQUAL model, Thalasso Wellness Centre Opatija}, journal = {Journal of applied health sciences}, doi = {10.24141/1/6/2/2}, volume = {6}, number = {2}, issn = {1849-8361}, title = {Aplication of SERVQUAL Model in Service Quality Measurement in Thalasso Wellness Center Opatija}, keyword = {: service quality, wellness service quality, customer satisfaction, SERVQUAL model, Thalasso Wellness Centre Opatija}, chapternumber = {189} }

Citati





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font