Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Efekti povrata robe u maloprodaji (CROSBI ID 283975)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Efekti povrata robe u maloprodaji // Računovodstvo i financije, 66 (2020), 10; 130-133

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Efekti povrata robe u maloprodaji

Povrat robe je postupak kada nezadovoljan kupac vraća robu trgovcu. To je važna marketinška strategija koju koriste mnogi maloprodavači kako bi održali odnos sa svojim kupcima. U današnje vrijeme koncept povrata robe ima vrlo važnu ulogu u maloprodajnom poslovanju. Kupac se osjeća zaštićeno ako mu se dozvoljava povrat kupljene robe. Ako je sve dobro organizirano, onda se postupak povrata može pretvoriti u alat za privlačenje i zadržavanje kupaca. Politika povrata robe može biti jedna od konkurentnih prednosti maloprodavača. U članku će se objasniti neki efekti povrata robe na zadovoljstvo kupaca i profitabilnost trgovca

povrat robe, maloprodaja, zadovoljstvo kupaca, profitabilnost

nije evidentirano

engleski

Effects of product return in retailing

nije evidentirano

product return, retailing, customer satisfaction, profitability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (10)

2020.

130-133

objavljeno

0350-4506

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice