Efekti povrata robe u maloprodaji (CROSBI ID 283975)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Efekti povrata robe u maloprodaji
Povrat robe je postupak kada nezadovoljan kupac vraća robu trgovcu. To je važna marketinška strategija koju koriste mnogi maloprodavači kako bi održali odnos sa svojim kupcima. U današnje vrijeme koncept povrata robe ima vrlo važnu ulogu u maloprodajnom poslovanju. Kupac se osjeća zaštićeno ako mu se dozvoljava povrat kupljene robe. Ako je sve dobro organizirano, onda se postupak povrata može pretvoriti u alat za privlačenje i zadržavanje kupaca. Politika povrata robe može biti jedna od konkurentnih prednosti maloprodavača. U članku će se objasniti neki efekti povrata robe na zadovoljstvo kupaca i profitabilnost trgovca
povrat robe, maloprodaja, zadovoljstvo kupaca, profitabilnost
nije evidentirano
engleski
Effects of product return in retailing
nije evidentirano
product return, retailing, customer satisfaction, profitability
nije evidentirano