Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ekonomija iskustva i virtualna tehnologija (CROSBI ID 283946)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Dragicevic Curkovic, Marija Ekonomija iskustva i virtualna tehnologija // Knowledge, 40 (2020), 1; 33-38

Podaci o odgovornosti

Dragicevic Curkovic, Marija

hrvatski

Ekonomija iskustva i virtualna tehnologija

Prema Pine i Gilmore (1999) postoje četiri područja ili dimenzije iskustva, a klasificirana su u četiri domene ili '4ES'. Navedena četiri područja su: zabava, edukacija, estetika i bijeg. Komponenta zabave odnosi se na privlačenje pozornosti osoba. Obrazovna komponenta odnosi se na aktivno sudjelovanje u iskustvu kroz interaktivni angažman uma ili tijela te povećava vještine i znanje. Komponenta estetike odnosi se na pasivnu ulogu u kojoj osoba ne mijenja prirodu okruženja, već je okružena određenim elementima okruženja te njeno iskustvo obogaćuju elementi dizajna okruženja. Element bijega odnosi se na aktivno sudjelovanje u iskustvu, pri čemu je osoba „uronjena“ u stvarno ili potpuno virtualno okruženje. Cilj rada je predstaviti rezultate primarnog istraživanja koje je provedeno na Sveučilištu u Dubrovniku, Odjelu za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, a odnose se na percepciju studenata o primjeni virtualne tehnologije (VR) u visokom obrazovanju i utjecaju virtualne tehnologije na njihovo iskustvo, utemeljeno na Pine i Gilmore modelu. Prema rezultatima istraživanja vidljivo je da studenti imaju pozitivne stavove prema različitim vrstama virtualne stvarnosti, te da se iskustava razlikuju ovisno o aktivnom ili pasivnom sudjelovanju te o stupnju apsorcije odnosno imersije.

virtualna tehnologija, ekonomija iskustva, Pine i Gilmore model, empirijsko istraživanje

nije evidentirano

engleski

Experience economy and virtual technology

nije evidentirano

virtual technology, experience economy, Pine and Gilmore model, empirical research

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40 (1)

2020.

33-38

objavljeno

2545-4439

1857-923X

Povezanost rada

nije evidentirano