Interaktivno oglašavanje (CROSBI ID 435645)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Todorovski, Doroteja
Mustić, Daria
hrvatski
Interaktivno oglašavanje
Oglašavanje je plaćeni i unaprijed isplanirani oblik komunikacije između proizvoda i kupca uz posredno sudjelovanje oglasa kao medija prenositelja informacije za promicanje ili prodaju proizvoda i usluga. Oglašavanje se razlikuje od klasičnog oblika prodaje po tome što poruka nije usmjerena na određenog pojedinca, već na širu masu ljudi. Kao što smo rekli, oglašavanje komunicira putem različitih masovnih medija, uključujući tradicionalne medije poput novina, časopisa, televizije, radio, vanjsko oglašavanje ili izravna pošta ; i novi mediji kao što su internetski rezultati pretraživanja, blogovi, društveni mediji, web stranice ili tekstne poruke. Dvije glavne podjele oglašavanja su na tradicionalno i interaktivno oglašavanje. Tradicionalno oglašavanje podrazumijeva komunikaciju putem plakata, letaka, brošura, tv reklama, pošte i slično. Zbog nemogućnosti uzvraćanja povratne informacije korisnika oglašivaču, ovakav oblik oglašavanja se smatra jednosmjernom komunikacijom. Tu dolazi do glavne razlike između tradicionalnog i interaktivnog oglašavanja. Interaktivno oglašavanje funkcionira na principu dvosmjerne komunikacije uz vizualno privlačne elemente. Na temelju istraživanja putem dostupne literature i internetskih izvora o navedenoj temi, napisan je rad kroz poglavlja i provedeno istraživanje na temu Interaktivnog oglašavanja. Za pisanje rada korištene su točne i provjerene činjenice. Rad je podijeljen na teorijski i praktičan dio – anketa.
oglašavanje, mediji, tradicionalno oglašavanje, interaktivno oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Interactive advertising
nije evidentirano
advertising, media, traditional advertising, interactive advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
15.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb