Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost upotrebe digitlanih medija u predškolskoj dobi sa školskim uspjehom iz Hrvatskog jezika na kraju prvog razreda osnovne škole (CROSBI ID 694572)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Kotrla Topić, Marina ; Mihaljević, Silvija Povezanost upotrebe digitlanih medija u predškolskoj dobi sa školskim uspjehom iz Hrvatskog jezika na kraju prvog razreda osnovne škole // 22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka / Burić, I. ; Banai, B. ; Macuka, I. et al. (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2020. str. 98-98

Podaci o odgovornosti

Kotrla Topić, Marina ; Mihaljević, Silvija

hrvatski

Povezanost upotrebe digitlanih medija u predškolskoj dobi sa školskim uspjehom iz Hrvatskog jezika na kraju prvog razreda osnovne škole

Upotreba digitalnih medija u suvremenom svijetu neizostavni je dio života gotovo svakog djeteta predškolske dobi. Istraživanja pokazuju kako roditelji često izražavaju zabrinutost zbog dječje upotrebe digitalnih medija, ali ih istovremeno smatraju važnim za daljnje obrazovanje i uspjeh djece na tržištu rada. Cilj provedenog istraživanja je ispitati povezanost upotrebe digitalnih medija (pametnih mobitela, tableta i računala) tijekom radnog tjedna ili vikenda u predškolskoj dobi s kasnijim školskim uspjehom iz Hrvatskog jezika nakon završenog prvog razreda osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 92 djece te jedan od njihovih roditelja. Istraživanje je provedeno u dvije točke mjerenja. U prvoj točki, roditelji djece koja su školski obveznici te koji su u osnovnoj školi pristupili testiranju spremnosti za školu, ispunili su upitnik o dječjoj upotrebi digitalnih medija. Pomoću upitnika procjenjivali su raspon vremena kojeg dijete provede koristeći pametni telefon, računalo ili tablet, zasebno tijekom prosječnog radnog dana ili tijekom dana vikenda. Nakon završenog prvog razreda, uz dopuštenje roditelja, iz e-matice prikupljeni su podatci o dječjim prosječnim ocjenama iz Hrvatskog jezika. Rezultati pokazuju kako postoji značajna negativna povezanost između dječje upotrebe mobitela tijekom vikenda u predškolskoj dobi sa završnom ocjenom iz Hrvatskog jezika nakon prvog razreda. Rezultati se raspravljaju u kontekstu važnosti istraživanja vremena, ali i svrhe upotrebe digitalnih medija u predškolskoj dobi za razvoj digitalne pismenosti, kao i akademski uspjeh.

digitalni mediji, predškolska dob, školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The relationship between digital media use in preschool age and final grade in Croatian language after first grade of elementary school

nije evidentirano

digital media, preschool age, academic achievement

nije evidentirano

Podaci o prilogu

98-98.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

22. Dani psihologije u Zadru, Knjiga sažetaka

Burić, I. ; Banai, B. ; Macuka, I. ; Šimić, N. ; Tokić, A. ; Vidaković, M.

Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru

Podaci o skupu

22. Dani psihologije u Zadru

predavanje

01.10.2020-03.10.2020

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija