Alternativni dječji vrtići i IKT (CROSBI ID 694525)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Debeljuh, Andrea ; Žagar, Larisa ; Ružić Baf, Maja
hrvatski
Alternativni dječji vrtići i IKT
U radu se opisuju waldorfski, šumski i dječji vrtići koji rade po NTC sustavu učenja pomoću deskriptivne metode rada koristeći se dostupnom literaturom i mrežnim stranicama. Prvi dio rada posvećen je razvoju djeteta te odgojno-obrazovnim metodama rada. Sličnosti su pronađene u mnogim polaznim točkama usprkos razlikama u pojmu i cilju. Rad se u praksi bitno razlikuje kada je u pitanju plan i program rada iako se u svakodnevnom radu prenose stajališta obrađena u polaznim točkama. Navedeni alternativni pravci imaju sličnosti u pogledu važnosti djetetovog kretanja, igre, kreativnog izražavanja, radu na osjetilima i njihovoj ulozi u cjelokupnom razvoju djeteta. U radu se prikazuju sličnosti i razlike u alternativnim dječjim vrtićima te uporaba medija i informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Prikazuje se nekoliko aplikacija i kriteriji vrednovanja istih u svrhu roditeljske zaštite i kontrole djeteta prilikom pristupa aplikacijama.
Razvoj djeteta, waldorfski dječji vrtići, šumski vrtići, dječji vrtići po NTC sustavu, ICT, pametni telefoni, roditeljska zaštita
nije evidentirano
engleski
Alternative kindergartens and ICT
nije evidentirano
Child development, waldorf kindergarten, forest kindergarten, NTC kindergarten, ICT, smartphones, parental protection
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-28.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Druga međunarodna stručno - naučna konferencija Novi izazovi u edukaciji
Petković V., Rajović R.
Novi Sad:
978-86-88125-29-1
Podaci o skupu
3. Međunarodna stručno-naučna konferencija Novi izazovi u edukaciji
predavanje
14.09.2019-15.09.2019
Novi Sad, Srbija