Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja (CROSBI ID 694514)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Pintarić Mlinar, Ljiljana ; Davosir, Marijana ; Škugor, Lucija Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje / Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.). Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2014. str. 211-218

Podaci o odgovornosti

Pintarić Mlinar, Ljiljana ; Davosir, Marijana ; Škugor, Lucija

hrvatski

Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja

Suvremeni sustavi podrške djeci s razvojnim teškoćama, posebno djeci s većim teškoćama, usmjereni su na procjenu strukture i stupnja usvojenosti funkcionalnih, adaptivnih i drugih razvojnih vještina. AEPS® (“Assessment Evaluation Programming System”, Bricker, 2002) jedan je od takvih sustava u kojem su procjena ponašanja I specifičnih vještina na šest razvojnih područja definirane kriterijskim pristupom, a potpora učenju temelji se na svakodnevnim aktivnostima djettea vođenim njegovim interesima. Intervencije bazirane na svakodnevnim aktivnostima djeteta (“The Activity – Based Intervention “) odnose se na intervencijske postupke koje svoje podučavanje integriraju u dnevne rutine i aktivnosti djece I skrbnika, npr. Oblačenje, hranjenje, igranje (Pretti-Frontczak i Bricker, 2004 ; prema Squires i Bricker, 2007). Intervencije bazirane na svakodnevnim aktivnostima koriste djetetove interese i motivaciju u postizanju potrebnih razvojnih vještina.

procjena, funkcionalne razvojne vještine, djeca s većim razvojnim teškoćama

nije evidentirano

engleski

An Overview of Curricular Assessment, Evaluation and Programming System

nije evidentirano

assesment, functional developmental skills, children with profound developmental disabilites

nije evidentirano

Podaci o prilogu

211-218.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje

Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko

Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske

978-953-96760-9-2

Podaci o skupu

10 . kongres Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem, Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje

predavanje

24.04.2014-25.04.2014

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti