Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja (CROSBI ID 694514)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pintarić Mlinar, Ljiljana ; Davosir, Marijana ; Škugor, Lucija
hrvatski
Prikaz kurikularnog sustava procjene, evaluacije, programiranja
Suvremeni sustavi podrške djeci s razvojnim teškoćama, posebno djeci s većim teškoćama, usmjereni su na procjenu strukture i stupnja usvojenosti funkcionalnih, adaptivnih i drugih razvojnih vještina. AEPS® (“Assessment Evaluation Programming System”, Bricker, 2002) jedan je od takvih sustava u kojem su procjena ponašanja I specifičnih vještina na šest razvojnih područja definirane kriterijskim pristupom, a potpora učenju temelji se na svakodnevnim aktivnostima djettea vođenim njegovim interesima. Intervencije bazirane na svakodnevnim aktivnostima djeteta (“The Activity – Based Intervention “) odnose se na intervencijske postupke koje svoje podučavanje integriraju u dnevne rutine i aktivnosti djece I skrbnika, npr. Oblačenje, hranjenje, igranje (Pretti-Frontczak i Bricker, 2004 ; prema Squires i Bricker, 2007). Intervencije bazirane na svakodnevnim aktivnostima koriste djetetove interese i motivaciju u postizanju potrebnih razvojnih vještina.
procjena, funkcionalne razvojne vještine, djeca s većim razvojnim teškoćama
nije evidentirano
engleski
An Overview of Curricular Assessment, Evaluation and Programming System
nije evidentirano
assesment, functional developmental skills, children with profound developmental disabilites
nije evidentirano
Podaci o prilogu
211-218.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje
Žic Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske
978-953-96760-9-2
Podaci o skupu
10 . kongres Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem, Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje
predavanje
24.04.2014-25.04.2014
Varaždin, Hrvatska