Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija (CROSBI ID 435618)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Piškorec, Tea Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija / Vojković, Goran (mentor); Koprivnica, Sveučilište Sjever, . 2020

Podaci o odgovornosti

Piškorec, Tea

Vojković, Goran

hrvatski

Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija

U ovome radu prikazuje se utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističke destinacije. Na samom početku iznesene su osnovne informacije o društvenim mrežama te su izdvojene najpopularnije poput YouTube-a, Facebooka i Instagrama. Internet je danas bitan u svim područjima, pa tako i u internet marketingu. Stručni radovi korišteni prilikom izrade završnog rada dodatno su pomogli u istraživanju, isto tako raznim člancima i literaturom kojom je dodatno opisana i definirana tematika. U radu su izdvojeni influenceri i novinari, također su navedene. Opisana je funkcija i korisnost turističkih novinara, profesije koja nije toliko poznata i prikazana kod nas u medijima. Iznesene su informacije o oglašavanju na internetu i kakav to utjecaj ima na pojedince prilikom odabira turističke destinacije. Postoje razni faktori koji utječu na odabir nekog odredišta. Razrađen je internet marketing kao pojam, njegove funkcije, specifičnosti te njegova važnost. Internet marketing je najrašireniji na društvenim mrežama, njime se ljudi lakše oglašavaju, prodaju svoje proizvode i usluge. Na kraju su prikazani rezultati provedenog istraživanja koji objašnjavaju razliku između influencera i turističkih novinara. Podaci o utjecaju influencera i turističkih novinara na ispitanike dobiveni su metodom online ankete.

influencer ; novinar ; društvene mreže ; oglašavanje na internetu ; internet marketing

nije evidentirano

engleski

The influence of modern influencers and traditional journalists on the audience in choosing tourist destinations

nije evidentirano

influencer ; journalist ; social networks ; internet advertising ; internet marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

28.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Koprivnica

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pravo