Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082946

Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija


Piškorec, Tea
Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Integrirano sveučilište, Koprivnica


CROSBI ID: 1082946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija
(The influence of modern influencers and traditional journalists on the audience in choosing tourist destinations)

Autori
Piškorec, Tea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Integrirano sveučilište

Mjesto
Koprivnica

Datum
28.09

Godina
2020

Stranica
45

Mentor
Vojković, Goran

Ključne riječi
influencer ; novinar ; društvene mreže ; oglašavanje na internetu ; internet marketing
(influencer ; journalist ; social networks ; internet advertising ; internet marketing)

Sažetak
U ovome radu prikazuje se utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističke destinacije. Na samom početku iznesene su osnovne informacije o društvenim mrežama te su izdvojene najpopularnije poput YouTube-a, Facebooka i Instagrama. Internet je danas bitan u svim područjima, pa tako i u internet marketingu. Stručni radovi korišteni prilikom izrade završnog rada dodatno su pomogli u istraživanju, isto tako raznim člancima i literaturom kojom je dodatno opisana i definirana tematika. U radu su izdvojeni influenceri i novinari, također su navedene. Opisana je funkcija i korisnost turističkih novinara, profesije koja nije toliko poznata i prikazana kod nas u medijima. Iznesene su informacije o oglašavanju na internetu i kakav to utjecaj ima na pojedince prilikom odabira turističke destinacije. Postoje razni faktori koji utječu na odabir nekog odredišta. Razrađen je internet marketing kao pojam, njegove funkcije, specifičnosti te njegova važnost. Internet marketing je najrašireniji na društvenim mrežama, njime se ljudi lakše oglašavaju, prodaju svoje proizvode i usluge. Na kraju su prikazani rezultati provedenog istraživanja koji objašnjavaju razliku između influencera i turističkih novinara. Podaci o utjecaju influencera i turističkih novinara na ispitanike dobiveni su metodom online ankete.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Goran Vojković (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Piškorec, Tea
Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Integrirano sveučilište, Koprivnica
Piškorec, T. (2020) 'Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turističkih destinacija', diplomski rad, preddiplomski, Integrirano sveučilište, Koprivnica.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pi\v{s}korec, T.}, year = {2020}, pages = {45}, keywords = {influencer, novinar, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ogla\v{s}avanje na internetu, internet marketing}, title = {Utjecaj suvremenih influencera i tradicionalnih novinara na publiku prilikom odabira turisti\v{c}kih destinacija}, keyword = {influencer, novinar, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, ogla\v{s}avanje na internetu, internet marketing}, publisherplace = {Koprivnica} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pi\v{s}korec, T.}, year = {2020}, pages = {45}, keywords = {influencer, journalist, social networks, internet advertising, internet marketing}, title = {The influence of modern influencers and traditional journalists on the audience in choosing tourist destinations}, keyword = {influencer, journalist, social networks, internet advertising, internet marketing}, publisherplace = {Koprivnica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font