Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga ravnatelja u upravljanju školskom ustanovom (CROSBI ID 694495)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pongračić, Luka ; Tonković, Aleksandra ; Boj, Nataša Uloga ravnatelja u upravljanju školskom ustanovom // Zbornik radova PILC 2020 Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu Učinkovito vodstvo / Nikolić, Gordana (ur.). Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2020. str. 66-81

Podaci o odgovornosti

Pongračić, Luka ; Tonković, Aleksandra ; Boj, Nataša

hrvatski

Uloga ravnatelja u upravljanju školskom ustanovom

Biti uspješan ravnatelj, cilj je svakoga ravnatelja, no, za realizaciju tog cilja, potrebno je uskladiti više čimbenika. Ovaj rad analizira čimbenike potrebne za uspješan menadžment školskoga tima s ciljem što boljega i kvalitetnijega nastavnoga procesa i kulture škole. Važano je istaknuti prednosti i mogućnosti timskoga rada u školi, na čelu s ravnateljem, koji se u svakome trenutku razvija i napreduje. Stalnim usavršavanjem i spremnošću na promjene, ispravnom upotrebom znanja i komunikacijom dolazi do poboljšanja međuljudskih odnos što direktno utječe na veću motivaciju i kreativnost svih koji u školi rade i pohađaju je. Ispravno planiranje i vođenje školske ustanove vodi do transformacije učenika u uspješne poslovne ljude, konkurente za tržište rada i sposobne za ravnopravno sudjelovanje u suvremenome društvu. Metodologija provedenoga istraživanja sastoji se od upitnika kojim su ispitani stavovi ravnatelja prema praksi vođenja škole. Rezultati pokazuju da ravnatelji ponajviše svoju ulogu vide u osiguravanju dodatnih sredstava za funkcioniranje škole, sudjelovanja u izradi kurikuluma te uloge u nagrađivanju zaposlenika i učenika. Kao ključne (kompetencije) ravnatelji prepoznaju komunikacijske vještine, dobar odnos s lokalnom zajednicom i vještine upravljanja. Utvrđeno je da postoje neujednačena tumačenja po pitanju sastava školskoga tima te da većina ravnatelja smatra kako upravljanje školom nije isključivo u njihovoj nadležnosti te da je ono učinkovitije ukoliko tu dužnost obavlja tim.

menadžment ; planiranje ; ravnatelj ; timski rad ; vođenje

nije evidentirano

engleski

The Role of the Principal in the Management of the School

nije evidentirano

management ; leading ; planning ; team ; team work

nije evidentirano

Podaci o prilogu

66-81.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova PILC 2020 Međunarodna znanstveno-stručna konferencija o liderstvu Učinkovito vodstvo

Nikolić, Gordana

Rijeka: Visoka poslovna škola PAR

978-953-59508-6-8

Podaci o skupu

PAR International Scientific and Professional Leadership Conference: leadership after COVID- 19 (PILC 2020) - odgođena

predavanje

01.01.2020-01.01.2020

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija