Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1082917

Digitalne vještine polaznika programa osposobljavanja i usavršavanja odraslih u Hrvatskoj


Pavić, Dario; Černja Rajter, Iva
Digitalne vještine polaznika programa osposobljavanja i usavršavanja odraslih u Hrvatskoj // 22. dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2020. (poster, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


CROSBI ID: 1082917 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Digitalne vještine polaznika programa osposobljavanja i usavršavanja odraslih u Hrvatskoj
(Digital skills of the attendees of adult training programs in Croatia)

Autori
Pavić, Dario ; Černja Rajter, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Skup
22. dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 1-2.10.2020

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
digitalne vještine ; obrazovanje odraslih ; samoprocjena ; Hrvatska
(digital skills ; adult education ; self-assessment ; Croatia)

Sažetak
U današnje vrijeme digitalne vještine sve su važnije u radnom kontekstu. Digitalna pismenost odnosi se na „razumijevanje i korištenje informacija u više različitih formata iz širokog spektra izvora“ (Gilster, 1997, p 1-2). Hrvatska je na začelju Europe u većini indikatora digitalne pismenosti, što je posebice je naglašeno kod slabije obrazovanih građana. Stoga je istraživanje vještina važno kod ranjivih populacija, kao što su osobe u koje pohađaju neke oblike obrazovanja odraslih. Mjerenje digitalnih vještina Metodološki najjednostavniji i najčešći oblik ispitivanja digitalnih vještina je samoprocjena ispitanika putem anketnog upitnika (Hargittai, 2005), no ovakav način istraživanja nije pouzdana mjera. Istraživanja su pokazala da ispitanici sustavno precjenjuju vještine u odnosu na njihovu stvarnu razinu (Chinien i Boutin, 2011). Stoga je jedini metodološki ispravan način vrednovanja digitalnih vještina izravno mjerenje u stvarnom ili simuliranom okruženju. Cilj istraživanja Cilj istraživanja bio je utvrditi razinu digitalnih vještina polaznika programa osposobljavanja i usavršavanja u Hrvatskoj. Istraživanjem smo ispitivali i koje su socio- demografske karakteristike ispitanika povezane s vještinama, te kako su one povezane s samopercepcijom vještina korištenja digitalnih tehnologija i učestalosti njihova korištenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Pavić (autor)

Avatar Url Iva Černja Rajter (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavić, Dario; Černja Rajter, Iva
Digitalne vještine polaznika programa osposobljavanja i usavršavanja odraslih u Hrvatskoj // 22. dani psihologije u Zadru
Zadar, Hrvatska, 2020. (poster, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)
Pavić, D. & Černja Rajter, I. (2020) Digitalne vještine polaznika programa osposobljavanja i usavršavanja odraslih u Hrvatskoj. U: 22. dani psihologije u Zadru.
@article{article, author = {Pavi\'{c}, Dario and \v{C}ernja Rajter, Iva}, year = {2020}, keywords = {digitalne vje\v{s}tine, obrazovanje odraslih, samoprocjena, Hrvatska}, title = {Digitalne vje\v{s}tine polaznika programa osposobljavanja i usavr\v{s}avanja odraslih u Hrvatskoj}, keyword = {digitalne vje\v{s}tine, obrazovanje odraslih, samoprocjena, Hrvatska}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavi\'{c}, Dario and \v{C}ernja Rajter, Iva}, year = {2020}, keywords = {digital skills, adult education, self-assessment, Croatia}, title = {Digital skills of the attendees of adult training programs in Croatia}, keyword = {digital skills, adult education, self-assessment, Croatia}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font