Književnostilska obilježja terapeutskih priča (CROSBI ID 435602)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tušek, Martina
Verdonik, Maja
hrvatski
Književnostilska obilježja terapeutskih priča
U radu se književnoteorijskim pristupom analiziraju terapeutske priče autora: Susan Perrow, Jorgea Bucayja, Gerlinde Ortner, Petre Kapović Vidmar, Maura Lacovicha i drugih, s ciljem detektiranja književnostilskih obilježja ovih priča. Polazi se od teorijskih pristupa dječjoj priči autora: Marijane Hameršak, Dubravke Zime, Karol Visinko, Dubravke Težak, Milana Crnkovića i drugih. Nakon definiranja kriterija analize, u odabranim primjerima terapeutskih priča teži se prepoznati njihova struktura, fabula, likovi, odnos fantastično (čudesno) – realistično itd. Radom se želi odgovoriti na pitanje: pripadaju li i na koji način terapeutske priče korpusu dječje priče kao sastavnom dijelu dječje književnosti odnosno književnosti u cjelini. Analizom odabranih četrnaest terapeutskih priča i dobivenim rezultatima istih, potvrđeno je da terapeutske priče pripadaju korpusu dječje književnosti zbog svojih karakterističnih obilježja. Sve analizirane terapeutske priče u sebi sadrže motive, odnosno fabulu, likove, odnos fantastično (čudesno) – realistično itd. kojima se može potvrditi da su iste sastavni dio dječje književnosti.
terapeutska priča, dječja priča, dječja književnost, Susan Perrow, Jorge Bucay, Gerlinde Ortner
Rad je izlagan na Festivalu diplomskih i završnih radova u okviru Dana Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 27. 10. 2021. godine.
engleski
Literary characteristic of therapeutic stories
nije evidentirano
therapeutic story, children's story, children's literature, Susan Perrow, Jorge Bucay, Gerlinde Ortner
nije evidentirano
Podaci o izdanju
74
16.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet u Rijeci
Rijeka