Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 435575)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Perlić, Matea
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj
Cilj ovog rada je ukazati na važnost istraživanja i mjerenja zadovoljstva korisnika. Zadovoljstvo pruženom uslugom vodit će korisnike do ponavljanja kupnje, širenja pozitivnog iskustva u javnosti te lojalnosti. S obzirom na specifična obilježja usluga te sve većeg utjecaja tehnologije na poslovanje, ključno je istražiti potrebe i želje svojih korisnika kao i potencijalne probleme kako bi se isti otklonili te se time povećalo sveukupno zadovoljstvo korisnika. Cilj rada bio je istražiti zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u prodavaonicama diljem zemlje. Primarno istraživanje provedeno je uz pomoć anketnog upitnika te su rezultati pokazali prihvaćenost uvođenja samoposlužne tehnologije u maloprodaju kao i zadovoljstvo korisnika pri korištenju. Istaknuti su problemi s kojima se korisnici susreću te je dan prijedlog za otklanjanje istih kao i za poboljšanje poslovanja.
zadovoljstvo korisnika ; samoposlužna tehnologija ; samoposlužne blagajne ; maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Customer satisfaction with self-checkout machines in Croatia
nije evidentirano
customer satisfaction ; self-service tehnologies ; self-chechout ; retail
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
29.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb