Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 435575)

Ocjenski rad | diplomski rad

Perlić, Matea Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Perlić, Matea

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u Republici Hrvatskoj

Cilj ovog rada je ukazati na važnost istraživanja i mjerenja zadovoljstva korisnika. Zadovoljstvo pruženom uslugom vodit će korisnike do ponavljanja kupnje, širenja pozitivnog iskustva u javnosti te lojalnosti. S obzirom na specifična obilježja usluga te sve većeg utjecaja tehnologije na poslovanje, ključno je istražiti potrebe i želje svojih korisnika kao i potencijalne probleme kako bi se isti otklonili te se time povećalo sveukupno zadovoljstvo korisnika. Cilj rada bio je istražiti zadovoljstvo korisnika samoposlužnim blagajnama u prodavaonicama diljem zemlje. Primarno istraživanje provedeno je uz pomoć anketnog upitnika te su rezultati pokazali prihvaćenost uvođenja samoposlužne tehnologije u maloprodaju kao i zadovoljstvo korisnika pri korištenju. Istaknuti su problemi s kojima se korisnici susreću te je dan prijedlog za otklanjanje istih kao i za poboljšanje poslovanja.

zadovoljstvo korisnika ; samoposlužna tehnologija ; samoposlužne blagajne ; maloprodaja

nije evidentirano

engleski

Customer satisfaction with self-checkout machines in Croatia

nije evidentirano

customer satisfaction ; self-service tehnologies ; self-chechout ; retail

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

29.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija