"Zelena pedagogija" u dječjem vrtiću (CROSBI ID 435503)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Marek, Valentina
Bogut, Irella ; Kelam, Ivica
hrvatski
"Zelena pedagogija" u dječjem vrtiću
Održivi razvoj predstavlja proces prema postizanju ravnoteže između ekoloških, ekonomski i društvenih čimbenika sa ciljem zadovoljavanja potreba sadašnjih i budućih generacija. Jedino aktivni i osviješteni građani mogu pomoći u mijenjanju svijeta na bolje, a to najlakše postižemo odgojem i obrazovanjem. Odgoj i obrazovanje za održivi razvoj predstavlja dug i težak proces čiji je cilj razvijanje kritičkog mišljenja i sposobnosti za odgovorno ponašanje. Jedna od sastavnica odgoja i obrazovanja za održivi razvoj je odgoj i obrazovanje za okoliš čiji je cilj stvaranje ekološki osviještenih ljudi koji će se, kada to bude potrebno, zalagati za okoliš. Ključnu ulogu u razvijanju ekološke svijesti i svijesti o važnosti održivog razvoja imaju obitelj i odgojno-obrazovne ustanove u kojima dijete provodi najviše vremena. Odgojitelj svojim primjerom trebaju djeci pokazati kako se ponašati odgovorno prema okolišu i društvu te i sami puno učiti i usavršavati se, jer djeca najbolje uče po modelu, ali trebaju i imati vještine potrebne za prenošenje znanja djeci i motivirati ih različitim aktivnostima i igrama. Vrlo je važno da djeca neposredno dožive okoliš i teme koje se provode jer vlastitim iskustvom iz neposredne okoline najbolje uče. Djeca će svoja znanja prenositi na svoju obitelj te lokalnu zajednicu te stvarati mrežu ljudi koji zajedno mogu činiti pozitivne promjene.
dječji vrtić, ekološki odgoj i obrazovanje, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
"Green pedagogy" in kindergarten
nije evidentirano
kindergarten, environmental education, education for sustainable development, sustainable development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
23
07.07.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Slavonski Brod