Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE NASTAVNIKA KAO PREDIKTOR INTERKULTURALNOGA OBRAZOVANJA (CROSBI ID 694365)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Kozina, Andrija INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE NASTAVNIKA KAO PREDIKTOR INTERKULTURALNOGA OBRAZOVANJA // 4. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Obrazovanje za interkulturalizam KNJIGA SAŽETAKA / prof. dr. sc. Vesnica Mlinarević, doc. dr. sc. Maja Brust Nemet, dr. sc. Antonija Huljev, Ružica Tokić Zec (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 26-27

Podaci o odgovornosti

Kozina, Andrija

hrvatski

INTERKULTURALNE KOMPETENCIJE NASTAVNIKA KAO PREDIKTOR INTERKULTURALNOGA OBRAZOVANJA

U današnje vrijeme Republika Hrvatska kao članica Organizacije Sjevernoatlantskoga ugovora (NATO), Europske Unije (EU) i Ujedinjenih naroda (UN), sukladno međunarodnim sporazumima, u sklopu operacija potpore miru šalje pripadnike svojih Oružanih snaga u krizna područja diljem svijeta. Naši vojnici, dočasnici i časnici sudjeluju u provedbi međunarodnih vojnih operacija na različitim dužnostima od zapovjednika kontingenta, stožernih i izvršnih časnika do vojnika u patrolama i kontrolnim točkama pa se od njih očekuje da posjeduju različite kompetencije kao bi mogli provesti dobivenu zadaću. Vojni nastavnici koji provode izobrazbu na Hrvatskom vojnom učilištu „Dr. Franjo Tuđman“, jedinoj visokoobrazovnoj instituciji u Oružanim snagama Republike Hrvatske, najodgovorniji su za obrazovanje časnika i stjecanje potrebnih kompetencija. U radu je ispitana povezanost interkulturalne kompetencije (preko vještina, stavova, svjesnosti i znanja) vojnih nastavnika s odgovornosti nastavnika prema interkulturalizmu. Ispitivanje je provedeno među vojnim nastavnicima Hrvatskoga vojnog učilišta (N=60) (51 nastavnik i 9 nastavnica). Ispitivanje u okviru rada polazi od hipoteze da je znanje kao dio interkulturalne kompetencije najznačajniji prediktor odgovornosti nastavnika prema interkulturalizmu. U radu su korišteni podatci u sklopu izrade doktorske disertacije ”Interkulturalni kurikulum vojnih škola“ koja je obranjena 18. prosinca 2018. godine na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Analiza dobivenih rezultata jasno je pokazala da znanje o interkulturalizmu od svih drugih prediktora najviše utječe na odgovornost vojnih nastavnika prema interkulturalizmu.

interkulturalno obrazovanje časnika, multikulturalna struktura, vojna kultura, vojno okruženje

nije evidentirano

engleski

INTERCULTURAL COMPETENCIES OF TEACHERS AS A PREDICTOR OF INTERCULTURAL EDUCATION

nije evidentirano

intercultural education of officers, multicultural structure, military culture, military environment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26-27.

2020.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6965-98-4

Podaci o matičnoj publikaciji

4. međunarodna znanstvena i stručna konferencija Obrazovanje za interkulturalizam KNJIGA SAŽETAKA

prof. dr. sc. Vesnica Mlinarević, doc. dr. sc. Maja Brust Nemet, dr. sc. Antonija Huljev, Ružica Tokić Zec

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

4. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: Obrazovanje za interkulturalizam

predavanje

17.09.2020-18.09.2020

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće