SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI (CROSBI ID 435442)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivančić, Lara
Grilec, Alica
hrvatski
SPECIFIČNOSTI KANALA DISTRIBUCIJE U HRVATSKOJ TEKSTILNOJ I ODJEVNOJ INDUSTRIJI
Ovaj diplomski rad najprije analizira svijet marketinga kako bi dobili uvid o tome kako su i na koji način određeni kanali distribucije. Koje su sve to tehnike i mehanizmi koji utječu pri njihovu od- abiru, te kako ih određujemo. Kroz rad objašnjavamo teorijske aspekte marketinga, distribucijskih kanala, te zašto su i kako oni povezani. Iako distribucija kao pojam nema precizne definicije, već je široko i dinamično područje djelovanja. Distribucijski kanali imaju za zadatak određeni proizvod/ robu proizvođača dovesti do potrošača/kupca na vrijeme, pravo mjesto te pogodno za uporabu. Odnosno, radi se o lakšoj prostornoj i vremenskoj transformaciji dobara. Od proizvođača do potrošača. Cilj rada je prepoznati odgovarajući distribucijski kanal, te odrediti koji su to najčešći kanali distribucije u Hrvatskoj.
marketing, distribucijski kanali, marketinški splet, distribucija, poduzeća, modni marketing
nije evidentirano
engleski
SPECIFICS OF DISTRIBUTION CHANNELS IN CROATIAN TEXTILE AND CLOTHING INDUSTRY
nije evidentirano
marketing, distribution channels, marketing mix, distribution, companies, fashion marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
17.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb