Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE (CROSBI ID 435439)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Kukulj, Jagoda ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE / Grilec, Alica (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2020

Podaci o odgovornosti

Kukulj, Jagoda

Grilec, Alica

hrvatski

ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE

Društvene mreže su alat koji omogućuje korisnicima da se na jednom mjestu mogu zabaviti, informirati ili ponešto naučiti. Dok su u početku predstavljale platforme za komunikaciju sa prijateljima ili tek potencijalnim prijateljima, danas su prerasle u ozbiljne poslovne alate. Razvijeni su potpuno novi oblici digitalnoga marketinga, nove strategije, pojmovi i novi načini poslovanja. Brendovi traže načine da se svide korisnicima i da zadrže njihovu lojalnost, što dovodi do toga da čista prodaja pada u drugi plan. Moć uvjeravanja publike da se identificira s brendom nikada nije bila lakša i masovnija. Nedigitalizacija brenda može dovesti brend do gašenja jer time gubi mogućnost konkurencije i diferencira se od nje. Društvene mreže omogućuju brendovima stjecanje online prepoznatljivosti, pomažu da se pročuje za brend tako što upoznaju brend s njegovom publikom i na taj način čine brend prepoznatljivim ne samo postojećim potrošačima nego i potencijalnima ili budućima. Za brend je najvažnije da odabere svoju publiku i društvenu mrežu preko koje će se oglašavati. Tako su u ovom radu prikazane najatraktivnije društvene mreže i način pomoću kojega brendovi dolaze do svojih klijenata putem istih. U ovome radu vidljiva je moć društvenih mreža kada su u pitanju oglašavanje, širenje informacija, upotreba, promocija i prodaja brendova.

promocija, društveni mediji, brza moda, poduzeće

nije evidentirano

engleski

THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN THE PROMOTIONAL ACTIVITIES OF FAST FASHION MANUFACTURERS

nije evidentirano

promotion, social media, fast fashion, enterprise

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

17.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija