ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE (CROSBI ID 435439)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kukulj, Jagoda
Grilec, Alica
hrvatski
ULOGA DRUŠTVENIH MEDIJA U PROMOTIVNIM AKTIVNOSTIMA PROIZVOĐAČA BRZE MODE
Društvene mreže su alat koji omogućuje korisnicima da se na jednom mjestu mogu zabaviti, informirati ili ponešto naučiti. Dok su u početku predstavljale platforme za komunikaciju sa prijateljima ili tek potencijalnim prijateljima, danas su prerasle u ozbiljne poslovne alate. Razvijeni su potpuno novi oblici digitalnoga marketinga, nove strategije, pojmovi i novi načini poslovanja. Brendovi traže načine da se svide korisnicima i da zadrže njihovu lojalnost, što dovodi do toga da čista prodaja pada u drugi plan. Moć uvjeravanja publike da se identificira s brendom nikada nije bila lakša i masovnija. Nedigitalizacija brenda može dovesti brend do gašenja jer time gubi mogućnost konkurencije i diferencira se od nje. Društvene mreže omogućuju brendovima stjecanje online prepoznatljivosti, pomažu da se pročuje za brend tako što upoznaju brend s njegovom publikom i na taj način čine brend prepoznatljivim ne samo postojećim potrošačima nego i potencijalnima ili budućima. Za brend je najvažnije da odabere svoju publiku i društvenu mrežu preko koje će se oglašavati. Tako su u ovom radu prikazane najatraktivnije društvene mreže i način pomoću kojega brendovi dolaze do svojih klijenata putem istih. U ovome radu vidljiva je moć društvenih mreža kada su u pitanju oglašavanje, širenje informacija, upotreba, promocija i prodaja brendova.
promocija, društveni mediji, brza moda, poduzeće
nije evidentirano
engleski
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA IN THE PROMOTIONAL ACTIVITIES OF FAST FASHION MANUFACTURERS
nije evidentirano
promotion, social media, fast fashion, enterprise
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
17.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb