OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE (CROSBI ID 435435)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Topolko, Paula
Grilec, Alica
hrvatski
OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE
Primarni zadatak ovog završnog rada je pobliže proučiti način i karakteristike oglašavanja velike modne kuće. U radu ćemo se proučiti teorijski aspekt oglašavanja i marketinga kao sastavnog dijela promocije i usko povezane pojmove marketinškog mixa, promocije proizvoda, istraživanja tržišta te strategije kojima se koriste. Analiza navedenih pojmova bit će na primjeru modnog brenda Versace. Marketing i promocija nisu jedine bitne stavke u uspješnom poslovanju. Istraživanje i praćenje novih modnih trendova i njihovo stvaranje, istraživanje tržište i postojećih konkurenata, ciljanje na određenu vrstu kupaca te distribucija dobara ; sve to utječe na rad i uspjeh modnog brenda. U današnje vrijeme interneta i online prodaja, luksuzni odjevni predmeti su pristupačniji nego što su ikada bili. Brendovi su se prilagodili potrebama kupaca i rastučim trendovima „online shoppinga“ te promocijama putem društvenih mreža. Kroz ovaj rad se nastoji spojiti teorijski dio marketinga i promocije te analizirati primjer oglašavanja vodeće modne kuće Versace unazad 3 godine (2017.-2020.)
brend, marketing, promocija brendiranih artikala, društvene mreže, luksuzna modna kuća
nije evidentirano
engleski
ADVERTISING IN FASHION MARKETING: AN EXAMPLE OF ADVERTISING THE VERSACE FASHION BRAND
nije evidentirano
brand, marketing, promotion of branded items, social networks, luxury fashion house
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
17.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tekstilno-tehnološki fakultet
Zagreb