Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE (CROSBI ID 435435)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Topolko, Paula OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE / Grilec, Alica (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2020

Podaci o odgovornosti

Topolko, Paula

Grilec, Alica

hrvatski

OGLAŠAVANJE U MODNOM MARKETINGU: PRIMJER OGLAŠAVANJA MODNE MARKE VERSACE

Primarni zadatak ovog završnog rada je pobliže proučiti način i karakteristike oglašavanja velike modne kuće. U radu ćemo se proučiti teorijski aspekt oglašavanja i marketinga kao sastavnog dijela promocije i usko povezane pojmove marketinškog mixa, promocije proizvoda, istraživanja tržišta te strategije kojima se koriste. Analiza navedenih pojmova bit će na primjeru modnog brenda Versace. Marketing i promocija nisu jedine bitne stavke u uspješnom poslovanju. Istraživanje i praćenje novih modnih trendova i njihovo stvaranje, istraživanje tržište i postojećih konkurenata, ciljanje na određenu vrstu kupaca te distribucija dobara ; sve to utječe na rad i uspjeh modnog brenda. U današnje vrijeme interneta i online prodaja, luksuzni odjevni predmeti su pristupačniji nego što su ikada bili. Brendovi su se prilagodili potrebama kupaca i rastučim trendovima „online shoppinga“ te promocijama putem društvenih mreža. Kroz ovaj rad se nastoji spojiti teorijski dio marketinga i promocije te analizirati primjer oglašavanja vodeće modne kuće Versace unazad 3 godine (2017.-2020.)

brend, marketing, promocija brendiranih artikala, društvene mreže, luksuzna modna kuća

nije evidentirano

engleski

ADVERTISING IN FASHION MARKETING: AN EXAMPLE OF ADVERTISING THE VERSACE FASHION BRAND

nije evidentirano

brand, marketing, promotion of branded items, social networks, luxury fashion house

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

17.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija