DRUŠTVENE MREŽE U TURISTIČKOM POSLOVANJU: STUDIJE SLUČAJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE (CROSBI ID 694302)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Milanović Glavan, Ljubica ; Džajo, Tina ; Mihelja Žaja, Maja
hrvatski
DRUŠTVENE MREŽE U TURISTIČKOM POSLOVANJU: STUDIJE SLUČAJA IZ REPUBLIKE HRVATSKE
Predmet istraživanja ovog rada jest uvid u suvremeno poslovanje i ulogu društvenih mreža u turističkom poslovanju. Društvene mreže danas predstavljaju najpopularniji globalni komunikacijski fenomen koji služi za zbližavanje i povezivanje s novim ljudima te razmjenu raznih informacija. U radu je opisana teorijska podloga navedene tematike s posebnim naglaskom na povezanost društvenih mreža i marketinga u globalnom poslovnom okruženju. U svrhu istraživanja primjene društvenih mreža u poslovanju prikazani su uspješni primjeri iz prakse turističkog poslovanja u Republici Hrvatskoj.
internet, digitalni marketing, društvene mreže, turizam.
nije evidentirano
engleski
SOCIAL NETWORKS IN TOURISM: CROATIAN CASE STUDIES
nije evidentirano
Internet, digital marketing, social networks, tourism.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
421-427.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceesings of the 7th International Conference Vallis Aurea, focus on Research and Innovation
Katalinić, Branko
Požega: Veleučilište u Požegi
978-3-902734-26-6
1847-8204
Podaci o skupu
Vallis Aurea – 7th International Conference
predavanje
24.09.2020-25.09.2020
Požega, Hrvatska