Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj maloprodajne strukture u Europskoj uniji i Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 435340)

Ocjenski rad | diplomski rad

Orešković, Ivan Razvoj maloprodajne strukture u Europskoj uniji i Republici Hrvatskoj / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Orešković, Ivan

Dunković, Dario

hrvatski

Razvoj maloprodajne strukture u Europskoj uniji i Republici Hrvatskoj

Suvremena tržišta obilježavaju procesi internacionalizacije poslovanja u maloprodaji. U takvom okruženju nužna je dinamičnost maloprodaje i maloprodajnih formata te je ta dinamika glavna motivacija za odabir teme. Cilj rada je definirati pojam maloprodaje, istražiti maloprodajnu strukturu i njezina najvažnija obilježja s posebnim osvrtom na maloprodajne formate. Analizom maloprodaje vidljivo je da veliki maloprodajni formati u posljednje vrijeme postaju dominantni u većini europskih zemalja. Prilikom izrade ovog rada bit će korištene stručne knjige iz područja globalizacije, maloprodaje, maloprodajnog menadžmenta te članci iz istih područja pronađeni pretraživanjem stručnih baza podataka i interneta. Istraživanje će se provesti uz pomoć statističkih podataka o određenim čimbenicima koji su utjecali i utječu na razvoj maloprodajne strukture u Hrvatskoj i pojedinim zemljama Europske unije. Podaci koji će se koristiti u istraživanju će biti sekundarni podaci sa web stranica „Euromonitor“ i „Planetretail“ kao i podaci sa Državnog zavoda za statistiku. U radu će se, na temelju istraživanja, usporediti maloprodajna struktura i njen razvoju Republici Hrvatskoj kao i u trima zemljama Europske unije s kojima će se Hrvatska uspoređivati. Prikazati će se osnovni trendovi maloprodajne strukture na temelju navedenih primjera te istaknuti buduća predviđanja za razvoj maloprodajne strukture. Rezultat istraživanja rada dat će jasniju sliku u promjeni maloprodajne strukture s posebnim naglaskom na razvoj maloprodajnih formata te će se dobiveni rezultati moći koristiti za definiranje preporuka menadžmentu maloprodaje kako bi u današnjem dinamičnom okruženju ostvarivali što bolje rezultate.

maloprodaja, maloprodajna struktura, maloprodajni formati

Diplomski rad je obranjen na smjeru Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

The development of retail structure in European Union and Republic of Croatia

nije evidentirano

retail, retail structure, retail formats

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

29.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija