Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca (CROSBI ID 435339)

Ocjenski rad | diplomski rad

Makelja, Matea Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Makelja, Matea

Dunković, Dario

hrvatski

Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca

Praksa društveno odgovornog poslovanja (DOP) sve je prihvaćenija poslovna praksa u svijetu i u Hrvatskoj. Iako se može činiti da je DOP praksa novi pojam, koncept je već dobro poznat u literaturi. Postoje već brojna istraživanja u kojoj akademici dovode u korelaciju DOP s uspješnošću organizacije u dugom roku. U ovom radu istražuje se stav kupaca prema trgovinama koje posluju društveno odgovorno. Istražuje se kako percipiraju određene dimenzije DOP, te utječe li to na stvaranje lojalnosti. Implementacijom DOP aktivnosti trgovinska organizacija obećava brigu po okolišu, zaposlenicima, humanitarnim akcijama i vodi brigu o zajednici u kojoj posluje.

društveno odgovorno poslovanje, lojalnost kupca, maloprodaja

Diplomski rad obranjen na smjeru Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

The effect of social responsible behavior of the organization on customer loyalty in retail

nije evidentirano

corporate social responsibility, customer loyalty, retail

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

29.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija