Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca (CROSBI ID 435339)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Makelja, Matea
Dunković, Dario
hrvatski
Učinak društveno odgovornog ponašanja trgovinske organizacije na lojalnost kupaca
Praksa društveno odgovornog poslovanja (DOP) sve je prihvaćenija poslovna praksa u svijetu i u Hrvatskoj. Iako se može činiti da je DOP praksa novi pojam, koncept je već dobro poznat u literaturi. Postoje već brojna istraživanja u kojoj akademici dovode u korelaciju DOP s uspješnošću organizacije u dugom roku. U ovom radu istražuje se stav kupaca prema trgovinama koje posluju društveno odgovorno. Istražuje se kako percipiraju određene dimenzije DOP, te utječe li to na stvaranje lojalnosti. Implementacijom DOP aktivnosti trgovinska organizacija obećava brigu po okolišu, zaposlenicima, humanitarnim akcijama i vodi brigu o zajednici u kojoj posluje.
društveno odgovorno poslovanje, lojalnost kupca, maloprodaja
Diplomski rad obranjen na smjeru Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
The effect of social responsible behavior of the organization on customer loyalty in retail
nije evidentirano
corporate social responsibility, customer loyalty, retail
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
29.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb