Orffov glazbeno-pedagoški pristup u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 435322)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Medaković, Katarina
Škojo, Tihana
hrvatski
Orffov glazbeno-pedagoški pristup u nastavi glazbene kulture
Zbog kritike tadašnjeg nastavnog plana i programa, početkom 20. stoljeća javljaju se alternativne škole kojima je cilj potaknuti razvoj glazbenih vještina i kreativnosti. Kako su zanemarene djetetove potrebe za kretanjem, pedagozi su razvili koncepte koji su poticali razvoj glazbenih vještina pokretom, improvizacijom i raznim kreativnim igrama. Takvi koncepti nisu bili prihvaćeni kao zasebni koncepti nego su samo neki elementi uvedeni u glazbenu nastavu. U radu je prikazana kratka retrospektiva povijesti glazbene nastave s naglaskom na pristup Carla Orffa pod nazivom Orff-Schulwerk koji se zasniva na temelju kreativnosti i improvizacije djeteta, rada na međusobnoj komunikaciji, odnosu učitelja i učenika te aktivnom muziciranju učenika govorom, plesom i pokretom uz korištenje Orffovog instrumentarija.
Nastava glazbene kulture, HNOS, Carl Orff, Orff-Schulwerk, Orffov instrumentarij, glazboterapija
nije evidentirano
engleski
Orff's music-pedagogical approach in teaching music culture
nije evidentirano
Music education, HNOS, Carl Orff, Orff-Schulwerk, Orff instruments, Music therapy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
23.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek