Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Orffov glazbeno-pedagoški pristup u nastavi glazbene kulture (CROSBI ID 435322)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Medaković, Katarina Orffov glazbeno-pedagoški pristup u nastavi glazbene kulture / Škojo, Tihana (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2020

Podaci o odgovornosti

Medaković, Katarina

Škojo, Tihana

hrvatski

Orffov glazbeno-pedagoški pristup u nastavi glazbene kulture

Zbog kritike tadašnjeg nastavnog plana i programa, početkom 20. stoljeća javljaju se alternativne škole kojima je cilj potaknuti razvoj glazbenih vještina i kreativnosti. Kako su zanemarene djetetove potrebe za kretanjem, pedagozi su razvili koncepte koji su poticali razvoj glazbenih vještina pokretom, improvizacijom i raznim kreativnim igrama. Takvi koncepti nisu bili prihvaćeni kao zasebni koncepti nego su samo neki elementi uvedeni u glazbenu nastavu. U radu je prikazana kratka retrospektiva povijesti glazbene nastave s naglaskom na pristup Carla Orffa pod nazivom Orff-Schulwerk koji se zasniva na temelju kreativnosti i improvizacije djeteta, rada na međusobnoj komunikaciji, odnosu učitelja i učenika te aktivnom muziciranju učenika govorom, plesom i pokretom uz korištenje Orffovog instrumentarija.

Nastava glazbene kulture, HNOS, Carl Orff, Orff-Schulwerk, Orffov instrumentarij, glazboterapija

nije evidentirano

engleski

Orff's music-pedagogical approach in teaching music culture

nije evidentirano

Music education, HNOS, Carl Orff, Orff-Schulwerk, Orff instruments, Music therapy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

23.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost