Uloga roditelja u razvoju glazbenih sposobnosti (CROSBI ID 435316)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vrtarić, Vedrana
Škojo, Tihana
hrvatski
Uloga roditelja u razvoju glazbenih sposobnosti
Prvi susret djeteta s ljudskih bićima zapravo je susret s njegovim roditeljima, prvim i najznačajnijim odgojiteljima koji imaju važnu ulogu u svestranom razvoju djeteta. S obzirom na to da djeca u ranoj dobi usvajaju znanja na principu imitacije, ujedno su i njegov uzor za učenje. U radu iznosimo rezultate istraživanja u vezi uloge roditelja na razvoj glazbenih sposobnosti. Rezultati pokazuju kako roditelji vole glazbu i rado ju slušaju sa svojom djecom. Dopuštaju djeci da samostalno odabiru pjesme koje žele slušati. U prosjeku provode od 2 do 4 sata u zajedničkim aktivnostima s djecom, od kojih glazbene aktivnosti zauzimaju manje od pola sata do jedan sat. Glazbene aktivnosti koje najčešće provode su glazbene igre s pjevanjem i slušanje glazbe. Slušaju većinom pasivno, dok obavljaju druge aktivnosti ili ju koriste za smirivanje, uspavljivanje ili zabavu. Ovim istraživanjem utvrdili smo da roditelji izlažu djecu glazbi, ali ne provode ciljano aktivnosti u svrhu razvoja glazbenih sposobnosti, već u svrhu zabave i uživanja
glazbene sposobnosti, roditelji, glazbene aktivnosti
nije evidentirano
engleski
The Role of Parents in Music Competencies Development
nije evidentirano
musical abilities, parents, music activities
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69
03.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek